سایر گجت‌ها

اپل به طور رسمی تولید شارژر AirPower را لغو کرد

AirPower

همانطور که می‌دانید کمپانی اپل قرار بود در آینده‌ای نزدیک از صفحه شارژ بی‌سیم خود تحت عنوان AirPower رونمایی کند اما ظاهرا این طور به نظر می‌رسد که متاسفانه اپل این پروژه را به طور کامل لغو کرده باشد. در واقع برای آن دسته از کاربرانی که امیدوار بودند به زودی این شارژر بی‌سیم را مورد استفاده قرار دهند باید بگوییم که این غول فناوری کوپرتینویی به طور رسمی اعلام نموده که این دستگاه هیچگاه تولید نخواهد شد.

براساس بیانیه‌ای که برای وب‌سایت معتبر تک‌کرانچ ارسال شده است، دن ریکسیو، نایب رییس ارشد بخش مهندسی سخت افزار اپل گفته است:

پس از ماه‌ها تلاش و تحقیق متاسفانه به این نتیجه رسیدیم که AirPower نمی‌تواند سطح بالای استانداردهای ما را برآورده سازد و به همین دلیل ناچاریم این پروژه را لغو نماییم. از مشتریانی که امیدوارم بودند این محصول را به زودی در بازار شاهد باشند عذر می‌خواهیم. ما همچنان معتقدیم که آینده متعلق به فناوری‌های بی‌سیم خواهد بود و سعی می‌کنیم محصولاتی درخور کاربران را توسعه داده و به بازار عرضه کنیم.

اگر از شنیدن این خبر شوکه شده‌اید باید بدانید که تنها نیستید، چرا که هفته گذشته یک تصویر جدید از صفحه شارژ بی‌سیم AirPower که در وب‌سایت اپل به صورت پنهانی قرار داده شده بود توسط بسیاری از کاربران رویت گردید. این وسیله جانبی در کنار بسته‌بندی دومین نسل از ایرپادهای اپل مشاهده شده بود و شایعات حاکی از احتمال عرضه آن در هفته جاری بودند اما متاسفانه هیچکدام از این اتفاق‌ها رخ نخواهد داد!

از سوی دیگر تاکنون سابقه نداشته که اپل پس از معرفی رسمی یک محصول تولید آن را لغو کند و از این رو خبر مذکور یک شوک واقعی بود. اما به هر حال اپل بیکار نخواهد نشست و در آینده‌ای نه چندان دور باید انتظار یک شارژر بی‌سیم مشابه AirPower را از سوی این کمپانی داشته باشیم.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید