سایر گجت‌ها

ساعت هوشمند هیبریدی ال‌جی واچ W7 عرضه شد

ساعت هوشمند

اگرچه تقریبا کسی در مورد قابلیت‌ها و کاربردی بودن یک ساعت هوشمند بحثی ندارد، اما برخی از افراد هنوز هم برای استفاده از این گجت‌های جدید و هوشمند دچار شک و تردید هستند. خب باید گفت این نگرانی‌ها تا حدی منطقی و قابل فهم هستند.

ساعت‌های هوشمند باید شارژ شوند و در بسیاری از مواقع شارژدهی باتری یک ساعت هوشمند بیشتر از چند روز دوام نمی‌آورد. این یعنی کاربر باید کابل و شارژرهای اضافه‌ای را با خود جابجا کند؛ در حالی که باتری‌های موجود در ساعت‌های معمولی چندین ماه یا حتی سال دوام می‌آورند.

این درست همان‌ جایی است که ساعت‌های هوشمند هیبرید پا به عرصه ظهور گذاشته‌اند. این گجت‌ها با حفظ قابلیت‌ها و کارکردهای ابتدایی یک ساعت معمولی مانند نمایش زمان، ویژگی‌های هوشمندی را نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهند. در گذشته‌ چند مورد از این دستگاه‌ها را مشاهده کردیم و حالا بار دیگر ال‌جی با عرضه مدل W7 این کار را انجام داده است.

همان‌طور که در تصویر بالا می‌توان مشاهده کرد، بسیار دشوار است که در همان نگاه اول متوجه شوید این یک اسمارت‌واچ است. علت آن هم استفاده از عقربه‌های مکانیکی مشابه مواردی که در یک ساعت معمولی می‌بینید است. همچنین ال‌جی برای ارائه قابلیت‌های هوشمند نظیر اعلان‌ها، صفحه نمایشی را در قسمت پشتی ساعت تعبیه کرده است.

این اسمارت‌واچ از پلتفرم Wear OS گوگل بهره برده و اگر با این سیستم عامل آشنایی قبلی داشته باشید می‌توان گفت که به موارد جدیدی برنخواهید خورد.

به گفته ال‌جی، آنها برای تولید ساعت هوشمند هیبریدی ال‌جی واچ W7 با کمپانی سوییسی Soprod SA همکاری داشته‌اند. این همکاری برای طراحی عقربه‌ها و چرخ دنده‌های ساعت انجام گرفته است. این ساعت هوشمند در عین حال که ظاهری ساده دارد، ویژگی‌های هوشمندی نظیر سنسور ضربان قلب و یا امکان اتصال به شبکه‌های مخابراتی را در اختیارتان قرار می‌دهد.

به هر حال، اگر به دنبال یک اسمارت‌واچ ساده هستید که هر یک روز در میان لازم نباشد آن را شارژ کنید و زیبایی ظاهری جزو اولویت‌های اول شماست، ال‌جی واچ W7 با قیمت 449 دلاری‌اش گزینه‌ای مناسب برای شما محسوب می‌شود. این ساعت در تاریخ 14 اکتبر عرضه خواهد شد.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید