سخت‌افزار

احتمال عرضه ROG Phone ایسوس در بازار ایالات متحده آمریکا در ماه جاری

احتمال عرضه ROG Phone ایسوس در بازار ایالات متحده آمریکا در ماه جاری

اگر به خاطر داشته باشید، کمپانی ایسوس دستگاه تلفن همراه گیمینگ تحت برند ROG خود را در نمایشگاه کامپیوتکس 2018 معرفی کرد، اما عرضه آن در بازار دیگر کشورهای موجود در سرتاسر کره زمین هنوز به وقوع نپیوسته و کاربران در انتظار دسترسی به محصول جذاب فوق و خرید آن به سر می‌برند. تصویر تیزر جدیدی که در حساب کاربری رسمی کمپانی ایسوس در شبکه اجتماعی توییتر منتشر شده است حکایت از آن دارد که عرضه تلفن همراه ROG Phone در ایالات‌متحده آمریکا زمانی تا پیش از اتمام ماه جاری میلادی به وقوع می‌پیوندد. متأسفانه اطلاعات منتشره تنها محدود به تصویر فوق می‌باشند.

بر طبق اطلاعات تصویر تیزر، تلفن همراه گیمینگ کمپانی ایسوس (ROG Phone) در تاریخ 18 اکتبر در طی مراسمی در شهر نیویورک مورد معرفی عمومی قرار می‌گیرد. قیمت تمام شده محصول هنوز مشخص نشده است، اما با توجه به ماهیت آن انتظار می‌رود تا از برچسب قیمتی تقریباً گرانی برخوردار باشد. تلفن همراه هوشمند کمپانی ایسوس با احتمال بسیار فراوانی به‌صورت آنلاک شده به فروش رسیده و عملکرد آن منوط به استفاده از خدمات یا سیم‌کارت‌های شرکت مخابراتی خاصی نمی‌باشد. دستگاه قدرتمند فوق به‌منظور پردازش دستورات پردازنده مرکزی قدرتمند Snapdragon 845 را در بطن خود جای داده است که فرکانس آن در مقایسه با نسخه معمولی تراشه اندکی افزایش یافته است.

تلفن همراه گیمینگ ROG Phone

از جمله دیگر مشخصات سخت‌افزاری تلفن همراه گیمینگ ROG Phone می‌توان به صفحه نمایشگر 6 اینچی با فرکانس 90 هرتز، هشت گیگابایت حافظه اصلی به همراه 512 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 2.1 اشاره کرد. بدون شک کمپانی ایسوس به‌منظور تضمین فروش موفقیت‌آمیز محصول تازه‌نفس خود در بازار کاملاً اشباع ایالات‌متحده آمریکا از انواع و اقسام دستگاه‌های تلفن همراه مختلف باید استراتژی کاملاً محتاطانه‌ای را در پیش گرفته و از تعیین برچسب‌های قیمتی به دور از واقعیت خودداری به عمل آورد، در غیر این‌صورت شانس پیروزی در رقابت را به‌صورت کامل از دست می‌دهد.

منبع: Ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید