سایر گجت‌ها

ساعت هوشمند آینده سامسونگ Galaxy Watch Active نام دارد

Galaxy Watch Active

اگر به گجت‌های پوشیدنی و هوشمند سامسونگ نگاهی بیندازید متوجه می‌شوید که این کمپانی چند سالی هست که از نام Gear برای برندسازی ساعت‌های هوشمند و سایر گجت‌های پوشیدنی خود استفاده می‌کند. اما سال گذشته این تولیدکننده موفق کره‌ای سرانجام یک برند جدید تحت عنوان گلکسی را نیز در این دسته از محصولاتش معرفی کرد. به همین دلیل نباید تعجب کرد که سامسونگ به زودی یک ساعت هوشمند جدید را تحت این برند جدید معرفی نماید.

براساس گزارشی که به تازگی توسط وب‌سایت AllAboutSamsung منتشر شده، به نظر می‌رسد این کمپانی در حال ساخت یک ساعت هوشمند جدید است که احتمالا تحت عنوان Galaxy Watch Active معرفی خواهد شد. این دستگاه می‌تواند در واقع نسخه‌ای از ساعت هوشمند گلکسی واچ باشد که سال گذشته توسط سامسونگ عرضه شده بود. باتوجه به سیاست نام‌گذاری این کمپانی کلمه اکتیو در Galaxy Watch Active احتمالا حاکی از مقاومت بالاتر آن و همچنین بازار هدفی شامل کاربرانی که به طور جدی تناسب اندام را دنبال می‌کنند است.

براساس حدس و گمان‌هایی که وب‌سایت سم‌موبایل انجام داده این احتمال نیز مطرح است که سامسونگ در نام‌گذاری گجت‌های پوشیدنی خود دیگر نوع گجت را قید نکند؛ برای مثال اگر این کمپانی بخواهد ساعت هوشمند Galaxy Watch Active را عرضه نماید نام Gear Active را برایش بر خواهد گزید.

قابل ذکر است که هنوز اطلاعات خاصی در مورد این ساعت هوشمند ارائه نشده و تا به این لحظه فقط می‌دانیم که احتمالا این محصول برای کاربرانی با سبک زندگی فعال و علاقه‌مند جدی به تناسب اندام طراحی شده است. با این حال سامسونگ تایید کرد که رویدادی را در تاریخ 20 فوریه برای معرفی رسمی گوشی‌های هوشمند سری گلکسی اس10 خود در نظر دارد و به همین دلیل این احتمال مطرح است که در جریان رویداد مذکور این تولیدکننده از ساعت هوشمند جدیدش نیز رونمایی کند.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *