سایر گجت‌ها

ساعت هوشمند کاسیو Pro Trek Smart WSD-F30 با بدنه‌ای مستحکم معرفی شد

Pro Trek Smart WSD-F30

در جریان نمایشگاه IFA 2018 برلین که دیروز شروع به کار کرد، شرکت ژاپنی کاسیو ساعت هوشمند Pro Trek Smart WSD-F30 خود را معرفی کرد. این مدل به عنوان جانشینی برای ساعت WSD-F20 که در سال 2017 عرضه شد، رونمایی گردید.

کاسیو WSD-F30 یک ساعت هوشمند مستحکم است که از این نظر بسیاری از ویژگی‌های مدل قبلی این سری را به ارث برده است. Pro Trek Smart WSD-F30 از عمر باتری بسیار عالی تا حداکثر 30 روز با یک بار شارژ بهره می‌برد.

ساعت هوشمند جدید کاسیو از گواهینامه MIL-STD-810 برخوردار است که به شما اجازه استفاده از ساعت تا عمق 50 متری آب را خواهد داد. این مدل از یک صفحه نمایش 1.2 اینچی OLED با رزولوشن 390 در 390 پیکسل بهره برده و بر روی آن یک پنل LCD سیاه‌ و سفید قرار گرفته که اطلاعاتی مانند زمان، فشار اتمسفر، ارتفاع و قطب‌نما را نمایش می‌دهد.

Pro Trek Smart WSD-F30

ابعاد قاب بیرونی این ساعت هوشمند 60.5 در 53.8 در 14.9 میلی‌متر و ضخامت 0.4 میلی متری آن چیزی حدود 3.9 نانومتر کمتر از مدل قبلی می‌باشد. Pro Trek Smart WSD-F30 از سیستم عامل اندروید Wear OS بهره برده و کاربران می‌توانند اپلیکیشن‌های اختصاصی در زمینه ردیابی فعالیت، شنا، فیتنس، سوارکاری، گلف، اسکی و ماهیگیری را مورد استفاده قرار دهند. سنسورهای مختلفی نظیر جی‌پی‌اس، فشارسنج، شتاب‌سنج، قطب‌نما و ژیروسکوپ در این مدل بکار رفته است.

یک مد به نام Multi Timepiece Mods وجود دارد که به پنل ال‌سی‌دی اجازه نمایش زمان را می‌دهد؛ بدین ترتیب صفحه نمایش رنگی خاموش شده و در نتیجه مصرف باتری تا حد زیادی کاهش می‌یابد. با این کار عمر باتری تا حداکثر 30 روز میسر شده است. با استفاده عادی، WSD-F30 می‌تواند تا 1.5 روز با یک بار شارژ باتری دوام خواهد آورد.

از جمله امکانات ارتباطی این ساعت هوشمند می‌توان به بلوتوث 4.1 از نوع LE و وای‌فای اشاره نمود که بسته به نوع اپراتور مخابراتی از قابلیت شارژ بی‌سیم نیز بهره می‌برد.

منبع: gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید