سخت‌افزار

مانیتور سامسونگ CJ79 با پنل QLED و تکنولوژی Thunderbolt 3 معرفی شد

CJ79

کمپانی سامسونگ عضو جدیدی تحت عنوان CJ79 را به خانواده مانیتورهای منحنی خود اضافه کرده است. این مدل که نام دقیق آن C34J791 می‌باشد یک مانیتور 34 اینچی از صفحه نمایش خمیده برخوردار بوده و یکی از نخستین محصولاتی است که به تکنولوژی ارتباطی Thunderbolt 3 اینتل مجهز می‌باشد.

مانیتور جدید سامسونگ با کامپیوترهای شخصی و مک سازگاری داشته و از دو پورت پرسرعت تاندربولت 3 به منظور انتقال تصویر، دیتا و برق مورد نیاز با سرعت بسیار بالای 40 گیگابیت بر ثانیه بهره می‌برد. این یعنی سرعت انتقالی تقریبا 8 بار بالاتر از تکنولوژی USB 3.0 که علاوه بر این امکان شارژ دستگاه‌هایی تا 85 وات را نیز از طریق یک کابل واحد فراهم نموده است.

مانیتور منحنی CJ79 سامسونگ تصاویر را با شفافیت و جزییات بسیار بالا را در یک صفحه نمایش عریض ارائه می دهد. پنل منحنی و بسیار عریض این مانتیور با نسبت تصویر 21:9 خود رزولوشن بسیار عالی 3440 در 1440 پیکسلی را در اختیار کاربر قرار داده که فضای کافی برای کارهای تخصصی و حرفه‌ای را فراهم خواهد کرد.

ویژگی دو تصویر کنار هم یا PBP سامسونگ به افراد حرفه‌ای این امکان را می‌دهد تا همزمان از دو منبع برای نمایش تصاویر دلخواه خود استفاده کرده و بالاترین سطح از مالتی‌تسکینگ را تجربه کنند. قابلیت تصویر در تصویر یا PIP نیز در دسترسی کاربر است تا تصویر نمایش داده شده توسط منبع دوم را تا 25 درصد کوچک کرده و آن را در هر جای صفحه نمایش که تمایل دارد قرار دارد.

CJ79CJ79CJ79

مانیتور CJ79 سامسونگ از تکنولوژی صفحه نمایش کوانتوم دات برخوردار بوده و می‌تواند جزییات خیره کننده و واقعی را به همراه پوشش 125 درصدی از محدوده رنگی sRGB به نمایش بگذارد. تکنولوژی پنل خمیده VA امکان نمایش تصاویر با کنتراست 3000:1 را به منظور نمایش هر چه بهتر نواحی سایه، نقاط مشکی تیره‌تر و نقاط سفید روشن‌تر، میسر نموده است.

این مانیتور از فناوری AMD FreeSync نیز پشتیبانی می‌کند تا با همگام‌سازی نرخ تازه‌سازی کارت گرافیک، تصاویر بدون هیچ تاخیر، برش و پارگی به کاربر نمایش داده شوند.

 

منبع: guru3d

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید