سایر گجت‌ها

نمایشگر هوشمند ال‌جی مجهز به دستیار مجازی گوگل عرضه شد

نمایشگر هوشمند

ال‌جی یکی از نخستین شرکت‌هایی بود که چند ماه پیش از برنامه‌های خود برای عرضه صفحات نمایش هوشمند مجهز به دستیار مجازی گوگل یا Google Assistant خبر داد. این کمپانی در ماه ژانویه سال میلادی جاری نمایشگر هوشمند LG WK9 خود را معرفی کرد و اگرچه پس از آن صفحات نمایش هوشمند مختلفی را از سوی کمپانی‌های دیگر شاهد بودیم که روانه بازار شده‌اند، اما این صفحه نمایش ال‌جی هرگز به بازار عرضه نشد.

اما خبر خوب اینکه نمایشگر هوشمند ال‌جی امروز سرانجام پس از مدت‌ها انتظار با قیمت 200 دلاری در دسترس کاربران قرار گرفت. این گجت دقیقا همان چیزی است که از یک صفحه نمایش هوشمند انتظار دارید. پنل تمام لمسی 8 اینچی در کنار سیستم عامل بهینه شده و مخصوص گوگل تجربه‌ای متفاوت را در اختیارتان قرار می‌دهد. این نمایشگر از کروم‌کست و حتی تماس‌های ویدیویی Duo توسط دوربین داخلی پشتیبانی می‌کند.

صفحه نمایش هوشمند LG به صورت پیش‌فرض از دستیار مجازی گوگل تحت عنوان Google Assistant پشتیبانی می‌کند. این تکنولوژی نرم‌افزاری باعث شده تا نمایشگر هوشمند این شرکت قادر به انجام کارهای مختلفی که از طریق فرامین صوتی کاربر مشخص می‌شود باشد. صفحه نمایش LG WK9 ال‌جی همچنین به فرمان “Hey Google” برای دریافت وظایف جدید پاسخ می‌دهد.

به گفته ال‌جی، بلندگوهای به کار رفته در این صفحه نمایش هوشمند تجربه صوتی سطح بالایی را به کاربر ارائه می‌دهد. این بلندگوها با همکاری Meridian Audio طراحی و تولید شده‌اند تا صدایی استریو و بسیار با کیفیت را به گوش کاربر برسانند.

نمایشگر هوشمند ال‌جی ابتدا با قیمت 300 دلاری عرضه شد اما حالا این تولیدکننده کره‌ای محصول جدیدش را برای بازار ایالات متحده با 100 دلار تخفیف در طول تعطیلات سال نو میلادی عرضه خواهد نمود. به همین دلیل توصیه می‌کنیم کاربرانی که قصد تهیه این صفحه نمایش مدرن را دارند همین الان برای خرید آن با قیمت 200 دلاری از وب‌سایت رسمی ال‌جی اقدام نمایند.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید