سایر گجت‌ها

Apple Watch Series 4 با طراحی کاملا جدید معرفی شد

Apple Watch Series 4

شب گذشته اپل نسل جدید ساعت‌های هوشمند خود را با عنوان Apple Watch Series 4 معرفی کرد. به گفته این شرکت اپل واچ‌های جدید از تمام جهات بهبود داشته‌اند و این موضوع را می‌توان در سخت‌افزار، طراحی داخلی و حتی نرم‌افزار مشاهده نمود.

برای مثال اگر به صفحه نمایش دقت کنید، اپل واچ جدید از نمایشگری بزرگ‌تر و با حاشیه باریک‌تر برخوردار است. صفحه نمایش یکی از مهم‌ترین اجزای این ساعت هوشمند محسوب شده و بهبودهای مختلفی در مشخصات آن دیده می‌شود. نمایشگر جدید نسبت به Apple Watch Series 3 حدودا 30 درصد بزرگ‌تر شده و روشنایی و غلظت رنگ آن نیز افزایش یافته است.

اپل به منظور بهره‌گیری از صفحه نمایش بزرگ‌تر Apple Watch Series 4 در رابط کاربری تغییراتی را ایجاد کرده تا اطلاعات بیشتر و پیچیده‌تری را بتوانید در ساعت هوشمندتان مشاهده کنید. اکنون شما می‌توانید واچ فیس‌های مختلف و پویایی را انتخاب کنید. یک اپلیکیشن Breathe جدید در این بخش وجود دارد که با بلند کردن مچ دستتان می‌توانید از قابلیت اصلی این اپ استفاده نمایید. واچ فیس‌های پویا یا دینامیک با صفحه نمایش تعامل داشته و شامل المان‌هایی مانند آب، آتش و بخار می‌شود.

دیجیتال کراون Apple Watch Series 4 نیز اکنون از بازخورد لرزشی برخوردار بوده و طراحی جدید آن قابلیت‌ها و کنترل‌های بیشتری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. بلندگو نیز بهبود یافته و صدایی بلندتر و به مراتب شفاف‌تر را برای تماس‌های صوتی ارائه می‌کند. میکروفون اپل واچ 4 اکنون به منظور کاهش انعکاس صدا به سمت دیگر منتقل شده است.

از نظر سخت‌افزاری نسل چهارم اپل واچ از چیپ جدید S4 متشکل از دو هسته 64 بیتی قدرتمند و پردازشگر گرافیکی جدید برخوردار است. عملکرد این چیپ جدید به گفته اپل دو برابر سریع‌تر می‌باشد. بلوتوث 5.0 نیز یکی دیگر از نکات بهبود یافته در ساعت هوشمند جدید اپل محسوب می‌شود.

باتری جدید اپل واچ سری 4 به ادعای اپل قادر است در حالت استندبای همان 18 ساعت گذشته را ارائه دهد. این در حالی است که اگر از ساعت استفاده کنید این عدد به 6 ساعت کاهش خواهد یافت.

ساعت هوشمند جدید اپل با قیمت 399 دلار برای مدل GPS و 499 دلار برای مدل سلولار(سیم کارت خور) عرضه خواهد شد.

در گالری زیر تصاویری از اپل واچ سری 4 را می تواند مشاهده کنید.

منبع: wccftech

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید