سایر گجت‌ها

Nikon یک دوربین بدون آینه میان رده با قیمت 900 دلاری را تولید می‌کند

Nikon یک دوربین بدون آینه میان رده با قیمت 900 دلاری را تولید می‌کند

همان طور که اطلاعات دارید کمپانی نیکون مدتی پیش از دوربین‌های فول‌فریم بدون آینه خود در سری جدید Z رونمایی کرد. باتوجه به اطلاعات موجود به نظر می‌رسد این کمپانی استراتژی و رویکرد خاصی را در رابطه با دوربین‌های بدون آینه در پیش گرفته باشد.

برخلاف تلاش‌های قبلی نیکون، سری جدید Z به مراتب با استقبال بهتری از سوی کارشناسان و کاربران روبرو شده است. متاسفانه تا به این لحظه هیچ کدام از دوربین‌های عرضه شده در این سری ارزان به حساب نیامده و به همی دلیل صرفا بخشی از بازار مصرفی که کاربران حرفه‌ای در آن حضور دارند را پوشش می‌دهد.

اما باتوجه به اطلاعاتی که اخیرا توسط وب‌سایت معتبر Nikkei منتشر شده به نظر می‌رسد این تولیدکننده قصد دارد یک دوربین بدون آینه جدید را به زودی روانه بازار کند که به گفته کارشناسان این وب‌سایت با قیمت 900 دلاری‌اش جزو محصولات میان رده بازار محسوب خواهد شد. بدین ترتیب این مقرون به صرفه‌ترین دوربین بدون آینه‌ایست که نیکون در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

Nikon یک دوربین بدون آینه میان رده با قیمت 900 دلاری را تولید می‌کند

هنوز مشخص نیست این قیمت برای بدنه دوربین است و یا 900 دلار شامل لنز کیت نیز می‌شود. اما به هر حال حتی اگر قیمت پایه این دوربین بدون آینه نیز 900 دلار باشد باز هم می‌تواند توسط طیف وسیعی از افراد علاقه‌مند و کاربرانی که صرفا در اوقات فراغت خود به سراغ عکاسی می‌روند مورد استفاده قرار بگیرد.

این دوربین جدید همچنین به نیکون اجازه می‌دهد تا کمی از سهم بازاری که اکنون در دستان سونی و فوجی‌فیلم قرار گرفته است را نیز به خود اختصاص دهد. این دو کمپانی گزینه‌های میان رده مختلفی را در بازار عرضه کرده‌اند که کاربران می‌توانند به آنها دسترسی داشته باشند.

باتوجه به شایعات انتظار می‌رود نیکون این دوربین بدون آینه را در سال مالی 2019 روانه بازار کند و این یعنی باید در چند ماه آینده منتظر رونمایی رسمی از این مدل باشیم.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید