سایر گجت‌ها

مشخصات احتمالی دوربین Canon EOS 90D فاش شد

مشخصات احتمالی دوربین Canon EOS 90D فاش شد

اگرچه این روزها کمپانی‌های تولیدکننده دوربین‌های دیجیتال به سختی در تلاشند تا مدل‌های بدون آینه هر چه بهتری را روانه بازار کنند اما باید قبول کنیم که هنوز هم تعداد زیادی از عکاسان وجود دارند که قیمت، ابعاد و ویژگی‌های دوربین‌های DSLR را ترجیح می‌دهند. اگر شما هم به دنبال خرید یک دوربین حرفه‌ای جدید هستید و بودجه محدودی برای این منظور در نظر گرفته‌اید کمپانی Canon یک گزینه مناسب برایتان دارد.

بسیاری از کاربرانی که به تازگی قصد ورود به دنیای عکاسی را دارند معمولا به دنبال دوربینی هستند که قیمت گران مدل‌های حرفه‌ای و رده بالا را به آنها تحمیل نکنند و در عین حال امکاناتی بالاتر از سطح کاملا مبتدی را در اختیارشان قرار بدهند.

براساس اطلاعاتی که به تازگی توسط وب‌سایت Canon Rumors منتشر شده، به نظر می‌رسد آنها موفق شده‌اند به مشخصات فنی احتمالی دوربین Canon EOS 90D دست پیدا کنند. این دوربین در واقع جانشین مدل EOS 80D این کمپانیست که در سال 2016 روانه بازار شد و حالا زمان مناسبی برای کانن و البته طرفدارانش است تا یک گزینه میان رده جدید را در اختیار داشته باشند.

اگر اطلاعات منتشر شده صحت داشته باشند، مشخصات این دوربین شامل یک حسگر APS-C با دقت موثر 32.5 مگاپیکسل و فناوری DPAF می‌شود. موتور پردازش تصویر استفاده شده در این مدل احتمالا دو نمونه DIGIC 8 خواهد بود که عملکرد بسیار خوبی دارد. Canon EOS 90D از دو اسلات کارت حافظه از نوع SD پشتیبانی نموده و قادر است با سرعت 10 فریم بر ثانیه به صورت پیاپی عکاسی کند.

بازه حساسیت 100 تا 51200، سیستم فوکوس خودکار با 45 نقطه و قابلیت فیلمبرداری 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه از دیگر مشخصات مهم این دوربین DSLR میان رده به حساب می‌آیند. براساس شایعات کانن قصد دارد این دوربین را به صورت بدنه با قیمت 1399 دلار در ماه آگوست روانه بازار کند.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید