سخت‌افزار

کمپانی ازراک مادربرد X570 AQUA خود را روانه بازار کرد

کمپانی ازراک مادربرد X570 AQUA خود را روانه بازار کرد

کمپانی ازراک مفتخر است تا خبر عرضه یکی از استثنائی‌ترین مادربردهای خود، یعنی X570 AQUA را به‌صورت رسمی منتشر نماید. محصول فوق با توجه به طراحی بسیار ویژه و منحصر به فرد خود در زمان معرفی توانست نظر طیف وسیعی از مخاطبان را به سمت و سوی خود جذب کرده و به یکی از مورد انتظارترین محصولات موجود در میان دیگر رقبای خود تبدیل شود.

محصول X570 AQUA کمپانی ازراک در حال حاضر تنها مادربرد مبتنی بر سیستم خنک‌کننده آبی موجود در جهان در حوزه مادربردهای مبتنی بر چیپست X570 به شمار می‌رود. بلاک‌‎های تمام مسی ویژه و منحصر به فرد تعبیه شده در ساختار مدار چاپی بخش‌هایی نظیر سوکت پردازنده، مدار رگلاتور و چیپست را تحت پوشش درآورده و با فراهم آوردن راهکار خنک‌سازی به‌صورت مایع، سازگاری و کارایی ویژه‌ای را در اختیار مصرف‌کنندگان خود قرار داده است. مادربرد مورد بحث به‌صورت بسیار محدود و تنها 999 نسخه از آن تولید شده است.

مادربرد X570 AQUA قدرتمندترین انتخاب موجود در حوزه نسل سوم پردازنده‌های رایزن سری دسکتاپ به شمار رفته و زیرساخت ویژه‌ای را برای علاقه‌مندان فراهم آورده است. آقای Chris Lee، مدیرکل بخش سخت‌افزارهای مادربرد کمپانی ازراک خاطر نشان کرده است:

“ما مدت‌ها است که از ساخت مادربرد جذاب فوق بسیار هیجان‌زده‌ایم، به‌خصوص آماده‌سازی آن برای سازگاری با نسل چهارم فناوری PCIe و میزبانی جدیدترین پردازنده‌های Ryzen 3000 کمپانی ای‌ام‌دی.”

مدار چاپی کلاس سرور

حتی گران قیمت‌ترین مادربردهای موجود نیز از خطراتی نظیر کاهش قابلیت اطمینان و آسیب‌های چشمگیر ناشی از خم‌شدگی و یا شکستن در نتیجه نصب سیستم‌های کولینگ، کارت‌های گرافیک و دیگر قطعات سنگین‌وزن مصون نمی‌باشند. حال مادربرد X570 AQUA به لطف مدار چاپی کلاس سرور خود احتمال بروز مشکلات فوق را به حداقل ممکن کاهش داده و با پشتیبانی از فناوری Low-Loss، بهبود یکپارچگی سیگنال و سازگاری سیستم را با بهسازی فراتری همراه ساخته است که این مهم در افزایش کیفیت محصول بسیار تأثیرگذار نمایان می‌کند.

منبع: TechPowerUP

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید