سخت‌افزار

احتمال رونمایی اپل از محصولات جدید خود در تاریخ 30ام اکتبر سال جاری

apple_logo

اگرچه کمپانی اپل ممکن است برخی از محصولات خود نظیر MacBook Pro و آیفون‌های جدید و تازه‌نفس را بدون ایجاد تغییراتی چشمگیر به بازار عرضه کرده و نسخه ریفرشی از دستگاه‌های موجود را به دست مصرف‌کنندگان رسانده باشد، اما تعدادی دیگر از محصولات نظیر iPad Pro ،MacBook Air ،نسخه 12 اینچ MacBook و iMac هنوز جزئیات بیشتری را از جانب کمپانی اپل دریافت نکرده و احتمال مشاهده دگرگونی‌های عظیم در ساختار آن‌ها وجود دارد. بسیاری از طرفداران و کاربران در انتظار معرفی دستگاه‌های اشاره شده در ماه جاری میلادی بوده‌اند و سرانجام به نظر می‌رسد که کمپانی اپل به‌صورت رسمی این موضوع را تائید کرده است.

کمپانی اپل در جدیدترین بیانیه خود اعلام کرده است که مراسمی را در تاریخ 30 ام اکتبر سال جاری میلادی میزبانی می‌کند که موقعیت آن در شهر بروکلین رخ داده و امکان پخش آن به‌صورت زنده نیز مهیا می‌باشد. کمپانی اپل هنوز مشخص نکرده است که قصد معرفی چه محصولاتی را در سر دارد، اما با توجه به اینکه نسخه‌های ریفرش شده از محصولات آن‌چنان با استقبال گسترده طرفداران مواجه نمی‌شوند، لذا می‌توان امیدوار بود که اپل به معرفی محصولات و همچنین فناوری‌های جدیدی در طی مراسم خود بپردازد.

رایانه iMac کمپانی اپل

همان‌طور که پیشتر نیز گفته شد، گمانه‌زنی‌های مختلفی پیرامون معرفی رسمی کمپانی اپل از دستگاه‌های iPad Pro با برخورداری از ویژگی‌هایی نظیر فناوری اسکن چهره، اتصال مغناطیسی جدید و همچنین جایگزینی درگاه USB-C به جای لایتنینگ که برای اولین بار در تاریخ دستگاه‌های مبتنی بر سیستم‌عامل iOS در حال انجام است وجود دارد. علاوه بر آن شایعات گوناگونی در خصوص معرفی نسخه ارزان قیمت‌تری از دستگاه‌های MacBook نیز وجود دارد و با توجه به اینکه مدت زمان تقریباً طولانی از زمان به‌روزرسانی محصولات iMac گذشته است، لذا مشاهده نسخه ریفرشی از دستگاه فوق در میان دیگر محصولات بسیار مورد انتظار می‌باشد. علاوه بر آن احتمال رونمایی از نسخه کوچک‌تر و ارزان‌تری از اسپیکر HomePod نیز وجود دارد، اما آیا معرفی آن در طی مراسم 30 ام اکتبر انجام می‌شود یا خیر هنوز مشخص نیست.

منبع: Ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید