سخت‌افزار

پردازنده‌های سری Ryzen PRO 3000 ای‌ام‌دی روانه بازار شدند

پردازنده‌های سری Ryzen PRO 3000 ای‌ام‌دی روانه بازار شدند

کمپانی ای‌ام‌دی در تازه‌ترین اقدام خود از عرضه رسمی پردازنده‌های سری Ryzen Pro 3000 در کنار محصولات دیگری از سری سی‌پی‌یوهای Ryzen Pro و Athlon Pro با پردازشگرهای گرافیکی مجتمع Radeon Vega Graphics به‌صورت جهانی پرده برداشت. پردازنده‌های سری رایزن پرو و آتلون پرو کمپانی ای‌ام‌دی با تلفیق کارایی قدرتمند، ویژگی‌های امنیتی داخلی و قابلی اطمینان کلاس تجاری قادرند تا به‌عنوان قلب تپنده یک سیستم به فعالیت پرداخته و وظایف خود را به بهترین شکل ممکن به انجام رسانند. انتظار می‌رود تا سیستم‌های سری دسکتاپ کمپانی‌های اچ‌پی و لنوو با پشتیبانی از پردازشگرهای سری Ryzen Pro و Athlon Pro در یک چهارم آخر 2019 و پیش از اتمام سال جاری میلادی روانه بازار شوند. آقای سعید مشکلانی، دستیار ارشد ریاست و مدیر کل بخش محاسبات مشتریان کمپانی ای‌ام‌دی در این باره گفته است:

“عرضه پردازنده‌های سری Ryzen Pro 3000 برای استفاده تجاری و سیستم‌های بیزینس نمایانگر جدیدترین تعهد ما به حفظ جایگاه فناوری برتر در سال 2019 میلادی می‌باشد. پردازشگرهای جدید و تازه‌نفس کمپانی ای‌ام‌دی با طراحی کاملاً اختصاصی خود برای تولید و ساخت محتوا قادرند تا نوآوری‌های موجود در کسب و کارهای گوناگون را در عین محافظت بیشتر از اطلاعات نظیر رمزگذاری کامل حافظه سیستم و … با بهسازی فراتری همراه سازند.”

طراحی نسل سوم پردازنده‌های رایزن پرو کمپانی ای‌ام‌دی و سی‌پی‌یو‌هایی نظیر Ryzen 9 Pro 3900 ،Ryzen 7 Pro 3700 و Ryzen 5 Pro 3600 بر پایه فناوری ساخت هفت نانومتر و ریز معماری Zen 2 انجام پذیرفته و بروزترین الگوی موجود را در پشت پرده خود نهفته ساخته‌اند. این سری از محصولات با ارائه مدل‌هایی مبتنی بر تعداد 12 هسته فیزیکی و 24 رشته پردازشی قادرند تا کارایی چشمگیر و راندمان بالایی را حتی برای شدیدترین محیط‌های کسب و کار به ارمغان آورده و تعادل قابل قبولی را در کارایی نسبت به قیمت پرداختی برقرار سازند که این مهم برای صرفه‌جویی در هزینه‌های نهایی به‌عنوان فاکتوری اساسی مطرح می‌باشد.

منبع: TechPowerUP

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید