سخت‌افزار

فروش نسخه‌های مرمت شده از آیفون 8 و 8 پلاس توسط کمپانی اپل

فروش نسخه‌های مرمت شده از آیفون 8 و 8 پلاس توسط کمپانی اپل

درست در مدت زمان کوتاهی پس از معرفی رسمی خط محصولاتی جدید تلفن‌های همراه آیفون، کمپانی اپل هم‌اکنون فرآیند فروش نسخه‌های مرمت شده از دستگاه‌های آیفون 8 و آیفون 8 پلاس را نیز از سر گرفته است. مدل‌های اشاره شده در حالت کلی نسخه‌هایی از دستگاه‌های دست دوم و مورد استفاده توسط کاربران پیشین به شمار می‌رود که به دلایلی توسط صاحبان خود به مراکز تخصصی کمپانی اپل بازگردانده شده و اکنون پس از تعمیر برای اولین بار مجدداً در حال فروش از طریق فروشگاه آنلاین کمپانی اپل می‌باشند.

مشتریان مختلف در صورت انتخاب تهیه و خرید نسخه‌ای مرمت شده از دستگاه‌های آیفون 8 و 8 پلاس می‌توانند میزان مبلغی را در حساب بانکی خود پس‌انداز نمایند که این مهم یکی از اصلی‌ترین دلایل تمایل کاربران به سمت تهیه و خرید مدل‌های تعمیری و تائید شده دستگاه‌های تلفن همراه به شمار می‌رود. نسخه‌های مرمت شده از آیفون‌های مذکور 15 درصد زیر قیمت مدل‌های سالم آن‌ها برچسب‌گذاری شده و با قیمتی معادل 499 دلار برای آیفون 8 و 599 دلار برای آیفون 8 پلاس در حال فروش می‌باشند.

نسخه‌های مرمت شده از محصولات اپل پس از تعمیر مجدد و با گذشت از میان فرآیندهای مختلف، تأییدیه‌ای را جهت فروش و همچنین اطمینان خاطر مصرف‌کنندگان از جانب کمپانی مذکور دریافت می‌کنند. علاوه بر آن ارائه وسایل جانبی اصلی به همراه یک سال گارانتی و برنامه پوششی AppleCare همراه با آن‌ها نیز در راحتی خیال بیشتر مصرف‌کنندگان نیز بسیار تأثیرگذار می‌باشند.

تلفن همراه هوشمند آیفون 8

آن دسته از افرادی که نسبت به تهیه و خرید واحدی از نسخه‌های مرمت شده از دستگاه‌های آیفون 8 و 8 پلاس علاقه دارند هم‌اکنون می‌توانند به وب‌سایت رسمی کمپانی اپل مراجعه نمایند. این دسته از دستگاه‌ها با توجه به قیمت کمتر خود صرفه‌جویی تقریباً چشمگیری را می‌توانند با خود به ارمغان آورده و ارائه خدمات پس از فروش به همراه یک سال گارانتی نیز در اطمینان از خرید دستگاهی قابل استفاده تأثیرگذار می‌باشند.

منبع: Ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید