سخت‌افزار

کمپانی AMD از کارت گرافیک Radeon Pro V340 خود پرده برداشت

amd

کمپانی ای‌ام‌دی امروز در طی مراسم خود در نمایشگاه VMworld در لاس وگاس به‌صورت کاملاً رسمی از کارت گرافیک شتاب‌دهنده قدرتمند Radeon Pro V340 خود با برخورداری از تعداد دو تراشه شتاب‌دهنده گرافیکی و چگالی بالا پرده برداشت. طراحی معماری محصول معرفی شده مبتنی بر همان ساختار به‌کار رفته در کارت‌های گرافیک رده مصرف‌کننده (Vega) بوده و تعداد دو تراشه شتاب‌دهنده گرافیکی در بطن مدار چاپی به ضخامت دو درگاه جای گرفته است. علاوه بر آن 32 گیگابایت حافظه ویدئویی بر پایه نسل دوم فناوری HBM (همراه با پشتیبانی از نسل دوم تکنیک‌های اصلاح خطای ECC) نیز وظیفه فراهم آوردن میزان داده‌ها و اطلاعات بسیار فراوان تراشه‌های شتاب‌دهنده گرافیکی را بر عهده گرفته است.

آقای Ogi Brkic، مدیر کل خط تولید محصولات Radeon Pro در کمپانی ای‌ام‌دی در این باره فرموده‌اند:

“کارت گرافیک Radeon Pro V340 به‌عنوان پردازشگر پرچم‌دار خط محصولاتی Radeon Pro با پشتیبانی از رویه‌های امنیتی پیشرفته در زمینه کاهش میزان سربار مجازی‌سازی از پایگاه‌های داده جدید و مدرن می‌تواند به کمک دارندگان خود بشتابد.”

در سخنی دیگر، آقای Sheldon D’Pavia، مدیر بازاریابی محصولات در کمپانی VMware فرمودند:

“کارت گرافیک Radeon Pro V340 به مشترکان و مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد تا با امنیت قابل قبولی میزان توان مورد نیاز اپلیکیشن‌های مجازی‌سازی رایانه‌های دسکتاپ را فراهم آورند. با استفاده از محصولات Radeon Pro برای کمپانی ما، مدیران سیستم‌ها به‌راحتی می‌توانند محیط‌های VDI را تنظیم کرده و با نصب سریع و پیوسته تراشه‌های شتاب‌دهنده گرافیکی مجازی، توان پردازشی مورد نیاز برای هزاران مصرف کننده حرفه‌ای را تنها با چند کلیک ماوس فراهم آورند.”

محصولات شتاب‌دهنده Radeon Pro

آقای Calvin Hsu، مدیر بازاریابی محصولات در کمپانی Citrix نیز در این باره فرموده‌اند:

با افزایش مقدار چگالی، بافرهای فریم سریع‌تر و بهبود امنیت، کارت گرافیک Radeon Pro V340 کمپانی ای‌ام‌دی برای مشتریان و مصرف‌کنندگان انتخاب بسیار قدرتمندی را فراهم می‌آورد، حتی برای سنگین‌ترین اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزارهای تاکنون توسعه یافته.”

منبع: TechPowerUp

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *