سخت‌افزار

هدست گیمینگ Recon 200 توسط Turtle Beach معرفی شد

Recon 200

چند ماه پیش کمپانی Turtle Beach یک سری از هدست‌های گیمینگ جدید خود را رونمایی کرد که مدل Recon 200 نیز جزو آنها بود. برای آن دسته از گیمرهایی که به دنبال خرید یک هدست حرفه‌ای و مناسب هستند، باید بگوییم که ریکون 200 ترتل بیچ سرانجام به بازار عرضه شد.

مطمئنا اگر یک گیمر حرفه‌ای باشید به هدست‌های معمولی و نه چندان مرغوب بازار بسنده نکرده و به دنبال یک مدل بهتر می‌باشید. نقش یک هدست حرفه‌ای در بازی‌های اکشن اول شخص آنلاین بسیار حائز اهمیت بوده و در برخی مواقع حتی به عنوان برگ برنده مطرح می‌شود.

هدست جدید ترتل بیچ به نسبت سایر هدست‌های گیمینگ ارزان‌تر و با قیمت بسیار مناسب 60 دلاری در دو رنگ سفید و مشکی عرضه خواهد شد. کاربرانی که از کنسول‌های بازی جدید مانند پلی ‌استیشن 4، ایکس‌ باکس وا، نینتندو سوییچ و یا کامپیوترهای شخصی برخوردارند نیز به راحتی می‌توانند از هدست Recon 200 استفاده کنند. برخی از ویژگی‌های این هدست شامل تقویت کننده صدا است که به شما کمک می‌کند جزییات بیشتری را بشنوید.

Recon 200

کاربران می‌توانند قابلیت مانیتورینگ میکروفون را فعال کنند تا در هنگام صبحت کردن حجم صدای خود را تشخیص دهند؛ بدین ترتیب دیگر نیازی نیست مدام در میکروفون هدست فریاد بکشند. همچنین یک حالت Bass اغراق شده نیز برای طرفداران فرکانس‌های پایین در نظر گرفته شده که طبیعتا هیجان بیشتری به صدای موسیقی یا صحنه‌های اکشن می‌دهد.

هدست Recon 200 از درایورهای 40 میلی‌متری با هدبندهای تقویت شده از جنس فلز و بالشتک‌های حرفه‌ای برخوردار بوده و با یک بار شارژ باتری آن می‌توان حداقل 12 ساعت از هدست استفاده کرد.

به گفته یورگن استارک، مدیرعامل ترتل بیچ هر گیمری با هر سطحی به دنبال تجهیزاتی است تا او را نسبت به رقیبانش در جایگاه بالاتری قرار دهد. هدست جدید ریکون 200 با صدایی قدرتمند، راحتی مثال زدنی و عملکردی که تعیین کننده پیروزی می‌باشد با قیمتی مناسب عرضه شده است.

 

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید