موبایل

به گفته کارشناسان iPhone Xs Max سنگین‌ترین آیفون اپل خواهد بود

iPhone Xs Max

همان‌طور که می‌دانید آیفون ایکس‌اس مکس به زودی معرفی خواهد شد. iPhone Xs Max بزرگترین صفحه نمایش را بین تمامی آیفون‌های تولید شده توسط اپل در اختیار خواهد داشت. در واقع به نظر می‌رسد اپل روز به روز در حال فاصله گرفتن از فلسفه طراحی باریک و سبکش است؛ چرا که براساس شایعات منتشر شده این محصول سنگین‌ترین آیفونی خواهد بود که توسط این کمپانی به بازار عرضه می‌شود.

براساس این گزارش، آیفون ایکس‌اس مکس حتی از آیفون 8 پلاس 202 گرمی نیز سنگین‌تر می‌باشد. اما با توجه به اینکه این گوشی هوشمند هم اندازه آیفون 8 پلاس است، چه دلیلی باعث شده تا آیفون جدید اپل سنگین‌تر باشد؟ خب پاسخ این سوال را باید در متریال استفاده شده برای ساخت آیفون جدید جستجو نمود. اپل برای تولید iPhone Xs Max از فولاد ضدزنگ به جای آلومینیوم استفاده کرده است.

هنوز زود است که بخواهیم در مورد میزان دوام این متریال جدید اظهار نظرکنیم. در واقع اگر گوشی آیفون از دستتان به زمین بیفتد و نقطه برخورد جلو یا عقب گوشی باشد، صفحه نمایش ترک برداشته و می‌شکند. برای تعمیر این مشکل نیز باید هزینه بسیار گزافی را بپردازید. کاربرانی که پنل شیشه‌ای پشت آیفون ایکس آنها شکسته است و هنگام خرید وارانتی AppleCare را دریافت نکرده‌اند برای تعویض باید مبلغ قابل توجه 549 دلار را به اپل استور پرداخت کنند.

این موضوع در خصوص iPhone Xs Max نیز به احتمال زیاد صدق می‌کند. در واقع انتظار می‌رود که اپل قیمت بالاتری را برای این گوشی هوشمند در نظر بگیرد، چرا که ابعاد صفحه نمایش و پنل پشتی بزرگتر بوده و احتمال آسیب دیدن آنها به هنگام سقوط از ارتفاع به مراتب بالاتر خواهد بود. براساس شایعات اخیر، نسخه پایه آیفون ایکس‌اس مکس از 64 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی پرسرعت، 4 گیگابایت حافظه رم و چیپست قدرتمند A12 7nm FinFET اپل بهره برده و با قیمت 999 دلار عرضه می‌شود. این در حالی است که نسخه‌های 256 و 512 گیگابایتی این گوشی با کانفیگ بالاتر، مسلما قیمت به مراتب بالاتری نیز خواهند داشت!

 

منبع: wccftech

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید