سخت‌افزار

احتمال عدم جمع‌آوری محصولات سری GTX 10 از بازار تا نیمه اول سال 2019

احتمال عدم جمع‌آوری محصولات سری GTX 10 از بازار تا نیمه اول سال 2019

خانم Colette Kress، مأمور مالی ارشد انویدیا در طی جدیدترین نتایج آنالیز منابع مالی کمپانی نامبرده تائید کرد که انویدیا قصد جمع‌آوری کارت‌های سری GTX 10 خود از بازار را در حال حاضر نداشته و زمان انجام این مهم ممکن است تا پایان سال 2018 به طول انجامد، لذا عرضه محصولات سری RTX به بازار منجر به همزیستی دو نسل نامبرده در کنار یکدیگر و افزایش چشمگیر قدرت انتخاب مصرف‌کنندگان می‌شود.

خانم Colette Kress در این باره فرموده‌اند:

“ما احتمالاً به فروش هر دو معماری پاسکال و تورینگ خود تا فصل تعطیلات ادامه می‌دهیم. ما قصد داریم تا در فصل تعطیلات، با استفاده از هر دو معماری پاسکال و تورینگ خود قادر به پاسخ‌گویی به نیازهای مصرف‌کنندگان باشیم”.

انتظار می‌رود که کمپانی انویدیا نه تنها به عرضه کارت‌های گرافیک RTX 2080 Ti و RTX 2080 خود، بلکه تراشه شتاب‌دهنده گرافیک RTX 2070 تا ابتدای نیمه چهارم 2018 پرداخته و گل سر سبد خود، یعنی RTX 2060 را نیز تا پیش از اتمام سال جاری میلادی در دسترس همگان قرار دهد.

همزیستی محصولات GTX 10 و RTX 20 انویدیا در بازار

کمپانی انویدیا بر طبق گزارش‌های متعدد انبوهی از کارت‌های گرافیک فروخته نشده سری GTX 10 را در اختیار دارد که علت نه تنها به تغییر نسل معماری و کاهش فناوری ساخت ترانزیستورهای موجود در بطن تراشه‌های شتاب‌دهنده گرافیکی، بلکه کاهش تب و تاب بازار نامبارک ماینینگ نیز باز می‌گردد. انویدیا به‌منظور افزایش فروش بیشتر محصولات نسل پیشین خود می‌تواند به تنظیم مجدد قیمت‌های تعیین شده و کاهش آن‌ها مبادرت ورزد که این خود فرصت ویژه‌ای را در اختیار مصرف‌کنندگان جهت تهیه و خرید تجهیزات 4K و بهره‌مندی از تجربه آن قرار می‌دهد، اما در آن واحد به معنی فروش کمتر کارت‌های گرافیک سری RTX 20 و کاهش تعداد خریداران برای کمپانی انویدیا نیز می‌باشد.

منبع: TechPowerUp

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید