سخت‌افزار

وسترن دیجیتال از هارد 15 ترابایتی Ultrastar DC HC620 رونمایی کرد

Ultrastar DC HC620

کمپانی وسترن دیجیتال که در زمینه ارائه راهکارهای ذخیره‌سازی یک نام کاملا شناخته شده در بازار محسوب می‌شود از هارد دیسک جدید Ultrastar DC HC620 خود با ظرفیت قابل توجه 15 ترابایتی رونمایی کرد. این هارد داخلی از تکنولوژی SMR بهره برده و برای کاربرانی که قصد ذخیره‌سازی بلندمدت اطلاعات در حجم بسیار زیاد را دارند گزینه ایده‌آلی به حساب می‌آید.

به گفته ایال بیک، نایب رییس بازاریابی محصولات وسترن دیجیتال، با توجه به روند رو به رشدی که در حجم اطلاعات ذخیره شده یا در گردش سرویس‌های ابری یا شبکه‌های عظیم اطلاعاتی وجود دارد بسیاری از مشتریان راهکارهای ذخیره‌سازی وسترن دیجیتال و شرکت‌های دیگر به دنبال استفاده از هارد دیسک‌های با ظرفیت‌های بالاتر و پایین‌ترین هزینه نگهداری در زیرساخت‌های خود هستند.

 هارد دیسک 15 ترابایتی Ultrastar DC HC620 وسترن دیجیتال سطح جدیدی از هزینه‌های نگهداری و جانبی را برای دیتاسنترها و سرویس‌های مبتنی بر فضای ابری ارائه داده و قابلیت استفاده به منظور ذخیره‌سازی فایل‌های ویدیویی دوربین‌های مداربسته یک شهر هوشمند را دارند. این هارد دیسک به یک محفظه نگهداری هارد 4U60 که در بسیاری از سرورهای و دیتاسنترها مورد استفاده قرار می‌گیرد اجازه می‌دهد تا فضایی 900 ترابایتی را در اختیار بگیرند.

این یعنی 60 ترابایت بیشتر در هر رک 4U نسبت به حالتی که از هارد دیسک‌های 14 ترابایتی استفاده شود. در زمینه هزینه به ازای هر ترابایت، هزینه مکان لازم برای هر ترابایت و مصرف برق به ازای هر ترابایت شاهد صرفه‌جویی قابل توجهی در کوتاه مدت و بلند مدت هستیم.

این هارد دیسک برپایه پلفترم کارآمد و اثبات شده HelioSeal وسترن دیجیتال طراحی شده و عضوی جدید در خانواده هارد دیسک‌های ظرفیت بالا SMR به حساب می‌آید. Ultrastar DC HC620 یک هارد دیسک مخصوص سازمان‌ها و سرویس‌دهندگان فعال در حوزه دیتا می‌باشد که بار دیگر نام وسترن دیجیتال را در از رقبای خود متمایز نموده است. این کمپانی در حال حاضر تعدادی از این هارد دیسک‌ها را به صورت نمونه برای برخی از مشتریان انتخابی ارسال نموده و در روزهای آینده شاهد عرضه عمومی آن خواهیم بود.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید