سخت‌افزار

درایوهای وضعیت جامد Black وسترن دیجیتال با هیت‌سینک جدید

Black

سری درایوهای وضعیت جامد Black کمپانی وسترن دیجیتال که در آن مدل‌های عملکرد بالا و حرفه‌ای قرار می‌گیرند در بازار ذخیره‌سازهای جانبی پرسرعت از محبوبیت و اعتبار بالایی برخوردارند. این کمپانی در حال فروش آخرین مدل‌های این سری از درایوهای SSD خود است. درایوهای ارائه شده در سری بلک عموما گیمرهای حرفه‌ای که هدف قرار داده و به عنوان یکی از تجهیزات سخت‌افزاری ضروری برای این قشر از کاربران کامپیوتر خود را معرفی نموده‌اند.

درایوهای وضعیت جامد WD Black SN750 نیز به زودی عرضه خواهند شد و کاربران می‌توانند یک هیت‌سینک را نیز به صورت اختیاری در کنار آن سفارش دهند.

به گفته وسترن دیجیتال جدیدترین درایوهای وضعیت جامد عملکرد بالای آنها به گیمرهای PC اجازه می‌دهد تا از حداکثر پتانسیل یک ذخیره‌ساز در هنگام اجرای سنگین‌ترین عناوین جدید بهره‌مند شوند. این کمپانی به منظور بالا نگهداشتن عملکرد این درایوها از یک هیت‌سینک با طراحی ویژه استفاده نموده که کاربران در صورت تمایل می‌توانند آن را تهیه کنند. دقت کنید که این هیت‌سینک‌ هنوز وارد بازار نشده و بنابراین تمامی درایوهای وضعیت جامد جدید Black که در حال حاضر می‌توان خریداری نمود فاقد این هیت‌سینک‌ها هستند.

درایو وضعیت جامد SN750 وسترن دیجیتال از همان تکنولوژی 64 لایه‌ای 3D NAND که پیش‌تر نیز شاهدش بودیم استفاده نموده و اگرچه برخی از کمپانی‌ها محصولاتی با حافظه‌های 3D NAND با 96 لایه را ارائه نموده‌اند اما این گزینه جدید وسترن دیجیتال برای گیمرهایی که به دنبال عملکرد و بهینگی مصرف انرژی درایو خود هستند، ایده‌آل محسوب می‌شود.

وسترن دیجیتال قرار است این درایوهای وضعیت جامد را در ظرفیت‌های 250، 500، 1024 و 2048 گیگابایتی به ترتیب با قیمت‌های 80، 130، 250 و 500 دلاری روانه بازار نماید.

این قیمت‌ها البته شامل هیت‌سینک نشده و برای تهیه آن باید هزینه جداگانه‌ای را بپردازید. همچنین مدل 2 ترابایتی جدید سری Black نیز تا قبل از بهار روانه بازار نخواهد شد.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *