سخت‌افزار

پر استفاده‌‎ترین قابلیت ساعت هوشمند اپل از نگاه کاربران چیست؟

پر استفاده‌‎ترین قابلیت ساعت هوشمند اپل از نگاه کاربران چیست؟

کاربران ساعت‌های هوشمند، محصول مورد نظر خود را (اغلب ساعت هوشمند اپل یا همان اپل واچ) برای دلایل مختلفی خریداری می‌کنند. برخی برای ردیابی فاکتورهای سلامتی خود هنگام ورزش، برخی برای استفاده از ویژگی‌های هوشمند ارائه شده و برخی نیز برای مد بودن آن، اما برای آن دسته از افرادی که به دنبال این هستند تا بدانند خریداران اپل واچ به چه علت ساعت هوشمند نامبرده را خریداری می‌کنند، گروه تحقیقاتی Creative Strategies در جدیدترین اقدام خود به بررسی گستره‌ای از دلایل موجود پرداخته است.

نتایج بررسی انجام شده، مطابق با آنچه آقای Nen Bajarin در شبکه اجتماعی توییتر منتشر کرده است حکایت از آن دارند که محکم‌ترین دلیل و همچنین پر استفاده‌ترین قابلیتی که مصرف‌کنندگان به انجام آن با استفاده ساعت هوشمند خود می‌پردازند چک کردن پیغام‌های متنی است. این مهم در نگاه کلی کاملاً منطقی نیز می‌باشد، زیرا بسیاری از افراد به دلایلی ارسال پیغام‌های متنی را مقدم بر برقراری تماس‌های صوتی تلفنی دانسته و پیوسته به استفاده از آن برای ارتباطات خود مبادرت می‌ورزند.

جایگاه پر استفاده‌ترین فعالیت دوم با استفاده از ساعت هوشمند اپل به رد تماس‌های صوتی اختصاص یافته است، زیرا مشاهده فرد تماس گیرنده بدون نیاز به نظاره کردن فیزیکی صفحه‌نمایشگر تلفن همراه در افزایش سهولت رد تماس‌های صوتی هنگامی مشغولیت بسیار تأثیرگذار است. در نهایت جایگاه سوم نیز بر طبق نظر‌سنجی انجام شده از آن بررسی جزئیات فعالیت‌های روزانه نظیر شمارش تعداد قدم‌های برداشته شده هنگام پیاده‌روی و … می‌باشد.

ساعت هوشمند کمپانی اپل

استفاده از ساعت هوشمند اپل هنگام شنا با سهم 11 درصدی خود در قالب کم استفاده‌ترین ویژگی‌های موجود طبقه‌بندی می‌گردد که در نوع خود جالب توجه است، زیرا کمپانی اپل مانور فراوانی را حول قابلیت مذکور هنگام معرفی ساعت هوشمند خود انجام داده است. نظر شما چیست؟ آیا نتایج بررسی انجام شده از درستی برخوردار است؟ شما از ساعت هوشمند خود برای چه اهدافی بیشتر استفاده می‌کنید؟

منبع: Ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید