سخت‌افزار

کولر مستر از کیس‌های Silencio S400 و Silencio S600 رونمایی کرد

کولر مستر از کیس‌های Silencio S400 و Silencio S600 رونمایی کرد

کولر مستر از کیس‌های جدید و بدون صدای خود تحت عنوان Silencio S400 و Silencio S600 رونمایی کرد. این کیس‌های جدید از جدیدترین و پیشرفته‌ترین فناوری‌ها و طراحی مینیمال بهره برده و رقیبی عالی برای محصولات بخش رده‌بالای بازار خواهند بود. سری کیس‌های Silencio در زمینه تولید کمترین سر و صدا و همچنین بهینگی دمایی جزو بهترین‌های بازار بوده‌اند.

دریچه‌های تعبیه شده برای تهویه هر چه بهتر هوا در این کیس‌ها پنهان بوده و پنل‌های کیس نیز به خوبی در جای خود قرار گرفته‌اند. کولر مستر در تولید دو کیس Silencio S400 و Silencio S600 از مواد کاهنده نویز بهره برده تا کاربر کمترین سر و صدا را از فن خنک‌کننده، منبع تغذیه، تمام پنل‌های استیل، درب جلویی استیل و تمامی بخش‌های نگهدارنده ذخیره‌سازهای 2.5 و 3.5 اینچی بشنود.

دو کیس جدید سری Silencio در دو نسخه عرضه می‌شوند؛ با پنل شفاف از جنس شیشه حرارت دیده تا کاربر بتواند اجزای داخلی و نورپردازی جذاب کیس خود را ببیند و پنل استیل با قابلیت کاهش نویز.

همچنین کاربر در صورت نیاز می‌تواند کاور بالایی را جدا کند و یا به منظور عملکرد بهتر مکانیزم کاهش نویز، اجازه دهد در جای خود باقی بماند. درب جلویی از جنس استیل بوده و ویژگی کاهش نویز را نیز ارائه می‌دهد. این درب از یک سیستم باز شدن قابل معکوس شدن بهره می‌برد که اجازه می‌دهد بتوانید آن را از هر دو جهت باز کنید.

کیس‌های Silencio S400 و Silencio S600 کولر مستر کارت خوان SD، جک صوتی چهار قطبی با قابلیت استفاده هدفون و میکروفون را در اختیارتان قرار می‌دهند. دو فن Silencio FP 120mm PWM نیز به صورت پیش‌فرض نصب شده و به لطف پدهای لاستیکی سر و صدای کمی را تولید می‌کنند. این کیس‌ها امکان نصب کارت‌های گرافیکی با حداکثر طول 398 میلی‌متر (319 میلی‌متر در مدل S400) را به شما می‌دهند.

کولر مستر قصد دارد دو کیس S400 و S600 را به ترتیب با قیمت 80 و 90 یورویی به بازار عرضه کند.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید