سخت‌افزار

CES 2020: مینی کامپیوتر Jupiter A320 توسط ازراک معرفی شد

CES 2020: مینی کامپیوتر Jupiter A320 توسط ازراک معرفی شد

مینی پی‌سی یا همان کامپیوترهای کوچک برای افرادی که به دنبال قدرت پردازشی مناسب با اشغال کمترین فضای ممکن هستند، همواره به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شوند. کمپانی ازراک نیز به عنوان یکی از معتبرترین تولیدکنندگان تجهیزات کامپیوتر در دنیا شناخته می‌شود، در جریان نمایشگاه CES 2020 از مینی کامپیوتر جدید خود با کیس 1 لیتری تحت عنوان Jupiter A320 رونمایی کرد.

این مینی کامپیوتر جدید از APU و CPU ساخت AMD بهره برده و به مادربرد A320-M این کمپانی مجهز شده است. این مادربرد از واحدهای پردازش شتاب ‌یافته 65 واتی AMD پشتیبانی نموده و دو اسلات رم SODIMM را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

یک اسلات NVMe M.2 برای بهره‌گیری از سریعترین حافظه‌های ذخیره‌سازی موجود، یک اسلات ساتا، خروجی‌های تصویری شامل دو پورت HDMI و یک پورت D-Sub از جمله ویژگی‌های در نظر گرفته شده در این مینی پی‌سی هستند.

مینی پی‌سی Jupiter A320 کمپانی ASRock مدتی پیش عرضه شده بود و از پلتفرم اینتل بهره می‌برد. حالا اما ازراک تصمیم گرفته تا نسخه‌ای مجهز به پلتفرم AMD را نیز به بازار عرضه کند. این مینی کامپیوتر از واحدهای پردازش شتاب یافته با توان مصرفی حداکثر 65 واتی پشتیبانی نموده و دو اسلات توسعه NVMe M.2 برای بهره‌گیری از ذخیره‌ساز‌های پرسرعت را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

از سایر ویژگی‌های این مینی کامپیوتر می‌توان به یک پورت ساتا، 8 پورت USB شامل دو پورت از نوع Type C و دو پورت Type A در پنل جلویی اشاره کرد. خروجی تصویر در این Mini PC نیز شامل یک پورت دیسپلی و یک پورت HDMI می‌شود.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *