موبایل

به لطف پنل‌های جدید سامسونگ، اپل و گوگل نیز محصولات تاشو می‌سازند

تاشو

براساس گزارشات منتشر شده به نظر می‌رسد کمپانی سامسونگ پنل‌های صفحه نمایش جدید تاشو خود را برای دو کمپانی اپل و گوگل نیز عرضه نموده و در واقع تامین قطعات آنها را برعهده گرفته است. اگر این شایعات صحت داشته باشند این صفحات نمایش باید همان چیزی باشند که سامسونگ در گوشی هوشمند گلکسی فولد خود ارائه کرد، البته با این تفاوت که نمونه‌هایی که بدست اپل می‌رسند 0.1 اینچ کوچک‌تر خواهند بود.

گوگل نیز یکی دیگر از مشتریان بزرگ سامسونگ است که همواره نوآوری‌ها و تکنولوژی‌های جدید را دنبال نموده و به دنبال چشیدن طعم پیروزی و پیشرو بودن است. این کمپانی نیز قصد دارد با استفاده از پنل‌های صفحه نمایش جدید سامسونگ نخستین گوشی هوشمند تاشو خود را عرضه کند.

به گفته یکی از منابع نزدیک به بخش تولید صفحات نمایش جدید سامسونگ، این کمپانی پنل‌های جدید خود را برای دو شرکت اپل و گوگل نیز ارسال نموده تا به کسب و کار پنل‌های صفحه نمایش تاشو خود وسعت بیشتری بخشیده و مشتریان بیشتری را بدست آورد.

در واقع سامسونگ با این کار اپل را از توسعه صفحه نمایش تاشو اختصاصی خود باز داشت و بدین ترتیب از مزیت رقابتی ایجاد شده می‌تواند درآمد بسیار زیادی را کسب کند. به هر حال اگرچه پنل‌های صفحه نمایش تاشو سامسونگ در محصولات آینده گوگل و اپل به کار گرفته خواهند شد اما این تضمینی برای اینکه این محصولات را در سال میلادی جاری شاهد باشیم وجود ندارد.

اما به طور کلی باتوجه به اینکه اپل فرآیند طراحی و تولید گوشی هوشمند تاشو خود را زودتر آغاز نموده این احتمال وجود دارد تا آیفونی با صفحه نمایش تاشو را زودتر از محصول گوگل ببینیم. براساس شایعات اپل نخستین گوشی آیفون مجهز به صفحه نمایش انعطاف پذیر را در سال میلادی آینده روانه بازار خواهده کرد.

منبع: mspoweruser

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *