موبایل

سامسونگ از سنسورهای جدید ISOCELL خود رونمایی کرد

ISOCELL

بدون شک سامسونگ از طراحی ناچ در گوشی‌های هوشمند خوشش نمی‌آید. اگه به آخرین گوشی‌های هوشمند پرچمدار عرضه شده توسط این تولیدکننده نگاهی بیندازید به خوبی می‌توانید ببینید که این غول فناوری هر کاری می‌کند تا مجبور به استفاده از ناچ بالایی صفحه نمایش نشود! شایعات مختلفی نشان می‌دهند که سری گلکسی اس10 از یک صفحه نمایش حفره‌دار برخوردار بوده و بدین ترتیب سامسونگ می‌تواند دوربین جلو را در این حفره قرار داده و بار دیگر از ناچ استفاده نکند.

از آنجایی که سامسونگ امیدوار است این نوع پنل‌های صفحه نمایش جدید توسط کمپانی‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند دیگر بازار نیز مورد استقبال قرار بگیرد نسل جدیدی از سنسورهای ISOCELL خود را معرفی کرد. این سنسورهای جدید به طور ویژه برای این نوع صفحات نمایش و دستگاه‌هایی که از آنها استفاده می‌کنند طراحی شده است. به گفته سامسونگ این سنسور به لطف ابعاد مناسبش به راحتی در یک ماژول بسیار کوچک جای گرفته و قدرت مانور بالایی را برای ارائه بیشترین مقدار صفحه نمایش به کاربر در اختیار تولیدکننده قرار می‌دهد.

سامسونگ همچنین موفق شد تا بدون هیچگونه کاهشی در کیفیت تصاویر ثبت شده توسط این سنسور، ابعاد آن را تا حد قابل توجهی کاهش دهد. به ادعای سامسونگ سنسور ISOCELL جدید در واقع به کاربران کمک می‌کند تا تصاویری روشن‌تر و شارپ‌تر را حتی در شرایط نوری نامطلوب به ثبت برسانند. اگرچه سامسونگ هیچ اطلاعاتی در این خصوص ارائه نداده اما شانس اینکه این سنسورهای جدید را در گلکسی اس10 شاهد باشیم بسیار بالاست!

به گفته جین‌هواین ون، نایب رییس بخش بازاریابی سنسور System LSI در شرکت سامسونگ الکترونیکس، سنسور جدید ISOCELL Slim 3T2 در واقع کوچکترین و کارآمدترین سنسور تصویری 20 مگاپیکسلی موجود در بازار خواهد بود که به تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند اجازه می‌دهد عملکرد بخش دوربین را تا حد زیادی افزایش دهند.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید