موبایل

براساس پیش‌بینی‌ جدید گلکسی اس10 فوق‌العاده خواهد بود

گلکسی اس10

اگر اخبار را دنبال کرده باشید احتمالا اکنون می‌دانید که سامسونگ قرار است چهار مدل مختلف از پرچمدار جدید سری گلکسی اس خود یعنی گلکسی اس10 را روانه بازار کند. براساس جدیدترین اطلاعات منتشر سامسونگ قرار است دهمین نسل از گوشی هوشمند گلکسی اس خود را در سال میلادی آینده عرضه کند؛ محصولی که پیش‌تر گفته می‌شد احتمالا در سه نسخه در بازار عرضه خواهد شد.

براساس شایعات منتشر شده به نظر می‌رسد مدل چهارم در واقع بالاترین سطح مشخصات و البته قیمت را ارائه کند و حالا پیش‌بینی جدیدی منتشر شده که اطلاعات فوق‌العاده هیجان‌انگیزی را در خصوص این مدل اعلام کرده است.

در گزارشات قبل گفته می‌شد گلکسی اس10 احتمالا از یک نمایشگر بزرگ 6.7 اینچی بهره برده و مجموعا به 6 دوربین مجهز خواهد بود. چیدمان دوربین‌ها به صورت چهار دوربین در عقب و دو دوربین در قسمت جلویی بوده و این نسخه از اس10 قرار است از فناوری ارتباطی 5G نیز پشتیبانی کند.

اما تحلیلگران موسسه GF Securities در پیش‌بینی جدید خود از گلکسی اس10 مدعی شده‌اند که این گوشی هوشمند پرچمدار به حافظه رم عجیب 12 گیگابایتی مجهز خواهد بود. علاوه بر این حافظه داخلی در نظر گرفته شده برای این مدل نیز 1 ترابایت اعلام شده که تقریبا باورکردنی نیست.

البته ممکن است این مقدار حافظه ترکیبی از 512 گیگابایت حافظه داخلی به همراه 512 گیگابایت حافظه میکرو اس‌دی باشد که در این صورت چندان عجیب به نظر نمی‌رسد چرا که در گلکسی نوت 9 نیز شاهد این حجم از حافظه ذخیره‌سازی داخلی بوده‌ایم.

به کارگیری 12 گیگابایت حافظه رم بر روی یک گوشی هوشمند در نوع خود بسیار جالب توجه است. اگر این پیش‌بینی صحت داشته باشد بدون شک این نخستین باری است که یک گوشی هوشمند را با 12 گیگابایت رم شاهد خواهیم بود. برخی از تولیدکنندگان گوشی‌هایی با 10 گیگابایت رم را تولید کرده‌اند اما این محصولات هنوز روانه بازار نشده‌اند.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید