سایر گجت‌ها

اپل سرانجام iPad Mini جدیدش را در سال 2019 عرضه می‌کند

iPad Mini

تبلت‌های آیپد کمپانی اپل بدون شک طرفداران بیشماری در سراسر دنیا را به خود اختصاص داده‌اند. این تبلت‌ها عملکرد سخت‌افزاری قدرتمند، ظاهری جذاب و مدرن و طراحی باریک را ارائه داده و به راحتی می‌توانند برای انجام بخش زیادی از کارهای روزمره مورد استفاده قرار بگیرند. اما در این بین برخی کاربران تبلت‌های iPad Mini اپل را به علت ابعاد کوچکتر و البته قیمتی مقرون به صرفه‌ نسبت به برادران بزرگترشان ترجیح می‌دهند.

تقریبا دو سالی هست که اپل آیپدهای مینی خود را با مدل‌های جدید بروزرسانی ننموده و حتی پیش از آن نیز تغییرات اعمال شده در مدل‌های جدید iPad Mini در بهترین حالت جزیی و نه چندان هیجان انگیز محسوب می‌شدند. اما براساس گزارشی جدید که توسط وب‌سایت چاینا تایمز منتشر شده به نظر می‌رسد کمپانی اپل سرانجام قصد دارد یک مدل جدید از این تبلت پرطرفدار را در سال 2019 روانه بازار کند.

در واقع این نخستین باری نیست که از احتمال عرضه یک آیپد مینی جدید توسط اپل شایعه‌ای را شاهد هستیم. چند ماه پیش مینگ چی کو، یک تحلیل‌گر معروف اعلام کرد که iPad Mini جدید اپل در حال ساخت قرار دارد. اما باتوجه به گزارش جدید کو آیپد مینی جدید اپل شاید آنچنان که انتظار داشتیم هیجان انگیز نباشد. در واقع به گفته کو اپل در مدل جدید آیپد مینی تنها به ارتقا دادن پردازنده و همچنین استفاده از یک پنل صفحه نمایش ارزان قیمت‌تر بسنده کرده است.

در گزارش منتشر شده هیچ صحبتی از جزییات نشده و تنها اطلاعاتی که در اختیار داریم همان مواردی هستند که در گزارش ماه اکتبر کو شاهد بودیم. به همین دلیل اگر انتظار دارید در iPad Mini جدید نمایشگر تمام صفحه و قابلیت Face ID را شاهد باشید احتمالا باید تجدید نظر کنید.

همچنین شایعاتی وجود دارند که حاکی از تلاش اپل برای متوقف کردن کامل سری آیپد مینی هستند اما اگر خبر تولید آیپد مینی جدید صحت داشته باشد شاید فعلا شاهد عرضه مدل‌های جدید در این سری محبوب باشیم.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید