سایر گجت‌ها

تعمیر iPad Pro جدید اپل برایتان گران تمام می‌شود!

iPad Pro

در رویدادی که به تازگی توسط اپل برگزار شد، دو آیپد پرو جدید این کمپانی با صفحه نمایش 11 و 12.9 اینچی معرفی شدند. نیازی به گفتن نیست که گجت‌های الکترونیکی بسیار حساس و ظریف بوده و باید حسابی مراقبشان باشید، اما به هر حال اگر جزو آدم‌های محتاطی که دائما مواظب وسایل خود هستند نمی‌باشید باید بدانید که تعمیر آیپد‌های جدید اپل به هیچ عنوان ارزان تمام نمی‌شود!

براساس اطلاعات منتشر شده توسط اپل، هزینه تعمیر خارج از گارانتی برای دو iPad Pro جدید در نسخه 11 اینچی 499 دلار و برای نسخه 12.9 اینچی مبلغ قابل توجه 649 دلار خواهد بود. این در حالی است که اگر قیمت 799 دلاری مدل 11 اینچی و 999 دلاری مدل 12.9 اینچی را در نظر بگیرید، عملا برای تعمیر آنها باید نیمی از مبلغی که برای خرید تبلت پرداخته‌اید را مجددا بپردازید.

شاید به همین دلیل است که بسیاری از کاربران حاضرند با پرداخت هزینه اضافی مدت زمان گارانتی دو iPad Pro جدید اپل را افزایش دهند، چرا که اگر پس از به اتمام رسیدن گارانتی، مشکلی برای تبلت پیش بیاید ناچار به پرداخت هزینه‌ای به مراتب بیشتر خواهید بود. باتوجه به اطلاعاتی که در وب‌سایت اپل درج شده است، افزایش مدت زمان گارانتی +AppleCare تا دو بار امکان تعمیر عیوبی که بر اثر اتفاق ایجاد شده باشند با قیمت 49 دلار در هر بار را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

اگر هزینه طرح +AppleCare که 129 دلار است را در نظر بگیریم، در شرایطی که صفحه نمایش تبلت iPad Pro خود را دو بار شکسته باشید، هزینه تعمیری معادل 227 دلار را باید بپردازید که باز هم به مراتب ارزان‌تر از زمانی است که گارانتی تبلت شما به پایان رسیده و اپل هزینه‌های تعمیر را به صورت عادی از شما دریافت می‌کند.

به هر حال در گذشته محصولات اپل از نظر قابلیت تعمیر وضعیت چندان مناسبی نداشته‌اند و حالا در چند محصول اخیر این کمپانی به وضوح می‌توان افزایش هزینه‌های تعمیر را مشاهده کرد.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید