سایر گجت‌ها

ساتچی هاب USB-C خود را برای آیپد پرو جدید معرفی کرد

هاب USB-C

یکی از مهم‌ترین و جالب‌ترین تغییراتی که اپل در آیپد پرو جدید خود اعمال کرد جایگزینی پورت USB-C به جای اتصال انحصاری و نه چندان رایج لایتنینگ بود. همین تغییر به ظاهر ساده باعث شده تا تبلت جدید اپل قادر به انجام کارهایی باشد که تا دیروز یا به سختی انجام می‌شدند و یا اصلا امکان‌پذیر نبودند. برای مثال اکنون اتصال انواع دوربین، نمایشگرهای خارجی، لوازم جانبی و بسیاری دیگر به سادگی قابل انجام هستند.

اما برای آن دسته از کاربرانی که تمایل دارند تبلت آیپد پرو جدید خود را به یک کامپیوتر تبدیل کنند، کمپانی ساتچی پیشنهاد جالبی دارد. این کمپانی به تازگی از هاب USB-C جدید خود رونمایی کرد که به طور ویژه برای تبلت iPad Pro جدید اپل طراحی شده است.

همان طور که از نام این محصول می‌توان حدس زد، هاب جدید ساتچی از طریق رابط اتصال USB-C به تبلت متصل گردیده و چند پورت مختلف را به کاربر ارائه می‌دهد تا به راحتی لوازم جانبی و تکمیلی خود را به تبلت متصل نماید. یک پورت HDMI، یک پورت USB-C برای شارژ باتری، یک پورت USB 3.0 برای اتصال انواع دستگاه‌های مجهز به پورت USB-A و در نهایت یک جک هدفون 3.5 میلی‌متری استاندارد که متاسفانه در آیپدهای جدید حذف شده، این پورت‌ها را تشکیل داده‌اند.

در تصویر بالا می‌توانید نحوه متصل شدن این هاب USB-C به آیپد پرو جدید اپل را مشاهده کنید. همان طور که مشاهده می‌کنید به راحتی می‌توان یک فلش مموری را به پورت USB 3.0 هاب متصل کرد که طبیعتا قدرت مانور بسیار بالایی را در زمینه استفاده از ذخیره‌سازهای خارجی به کاربر می‌دهد. البته باید توجه داشته باشید که در سیستم عامل iOS برای نقل و انتقال فایل‌ها محدودیت‌هایی نیز وجود دارد.

هاب USB-C ساتچی در حال حاضر با قیمت نسبتا مناسب 45 دلار برای تبلت آیپد پرو عرضه شده و از طریق وب‌سایت رسمی این تولیدکننده قابل تهیه می‌باشد.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید