سایر گجت‌ها

صفحه‌کلید Slim Folio Pro برای آیپد پرو عرضه شد

Slim Folio Pro

لاجیتک یکی از کمپانی‌های شناخته شده و محبوب در زمینه تولید انواع لوازم جانبی است که محصولاتش هم در بازار کامپیوترهای شخصی و هم دستگاه‌های هوشمندی مانند گوشی موبایل و تبلت مورد استقبال کاربران قرار می‌گیرد. این تولیدکننده تایوانی چند سال گذشته یک قاب مجهز به صفحه‌کلید تحت عنوان Slim Folio را برای تبلت آیپد اپل عرضه کرد.

این قاب در واقع جایگزینی برای صفحه‌کلید Smart Keyboard اپل محسوب می‌شد که متاسفانه باتوجه به قیمت گرانش خیلی مورد استقبال کاربران قرار نگرفت. اما خبر خوب اینکه لاجیتک این صفحه‌کلید را بروزرسانی کرد و تحت عنوان Slim Folio Pro برای تبلت آیپد پرو عرضه کرد. این قاب کیبورددار با تبلت جدید اپل سازگاری کامل داشته و به لطف قیمت‌ به مراتب مناسب‌ترش گزینه‌ای به مراتب در دسترس‌تر برای کاربران محسوب می‌گردد.

همان طو که می‌دانید اپل در سال گذشته خانواده تبلت‌های آیپد پرو خود را بروزرسنی کرد که طی آن نه تنها فرم فاکتو جدیدی در این سری معرفی شد بلکه یکی از مدل‌ها از یک نمایشگر کمی بزرگتر نیز بهره می‌برد. این یعنی قاب‌های صفحه‌کلیددار قدیمی دیگر با آیپد پروهای جدید سازگاری نخواهند داشت اما قاب جدید Slim Folio Pro لاجیتک این شرایط را به خوبی تغییر داده است.

شاید از بسیاری جهات نسخه جدید و قدیم این قاب شبیه به یکدیگر باشند و حتی عملکرد یکسانی نیز داشته باشند. قاب Slim Folio Pro با استفاده از Bluetooth LE به تبلت متصل شده و براساس ادعای لاجیتک باتری آن قادر است برای سه ماه شارژدهی کیبورد را تامین نماید. همچنین در طراحی این قاب از نوعی بافت پارچه‌ای و مقاوم استفاده شده که قادر است از نمایشگر تبلت آیپد شما محافظت نماید.

اگر تمایل به خرید Slim Folio Pro دارید می‌توانید نسخه مخصوص آیپد پرو 11 اینچی آن را با قیمت 120 دلار و نسخه مخصوص مدل 12.6 اینچی را به قیمت 130 دلاری خریداری نمایید.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *