سایر گجت‌ها

اپل نسبت به گزارش‌های خم شدگی آیپد پروهای خود واکنش نشان داد

خم شدگی

اخیرا گزارش‌هایی در فضای مجازی منتشر شده‌اند که از خم شدن آیپد پروهای جدید اپل خبر می‌دهند. گفتنی است ماه گذشته نیز یک تست فشار یا استرس تست بر روی آیپدهای جدید این کمپانی انجام گرفت که نتیجه آن کمی عجیب بود؛ آیپد پرو جدید اپل بدون نیاز به اعمال نیروی زیاد به راحتی خم می‌شود!

اما اپل در کمال تعجب به جای اینکه راه‌حلی را در این زمینه ارائه دهد و یا حداقل از بروز این مشکل در سری تولید‌ شده آینده جلوگیری کند به رسانه‌ها گفت این میزان از خم شدگی طبیعی بوده و یک مشکل یا نقص در زمینه طراحی و تولید محسوب نمی‌شود! به ادعای اپل این خم شدگی به مرور زمان بیشتر نشده و بر روی عملکرد و کارایی تبلت تاثیری نخواهد گذاشت.

البته شاید این ادعای اپل صحت داشته باشد اما وقتی تبلتی که می‌خرید از همان اول دچار خم شدگی باشد، واقعا مشکل به حساب نمی‌آید؟ اپل در این خصوص حداقل به طور رسمی و عمومی واکنشی نشان نداده بوده و در واقع به صورت پشت پرده دن ریسیو، سرپرست ارشد تیم مهندسی سخت افزار اپل در ایمیلی به یکی از کاربران نوشت که در آیپد پرو تمام استانداردهای سخت‌گیرانه و با کیفیت اپل را رعایت کرده و حتی در برخی مواقع فراتر از آن نیز رفته است.

این مسئول اصرار داشت که اپل در فرآیند طراحی و تولید این تبلت نهایت دقت و احتیاط را به کار گرفته است. وی همچنین افزود که میزان تخت‌ بودن آیپد پرو جدید نسبت به نسل‌های قبلی در حد 400 میکرون بیشتر می‌باشد. به گفته وی گزارشات منتشر شده توسط برخی رسانه‌ها منبع موثقی نداشته و به همین دلیل اپل در خصوص برخی از آنها شکایت نیز خواهد کرد.

نمی‌دانیم اپل برای جلب اعتماد یا اطمینان خاطر مجدد کاربران چه کاری می‌تواند انجام دهد اما به نظر می‌رسد برخی از کاربرانی که با مشکل خم شدگی مواجه شده‌اند توانستند تبلت خود را با نمونه‌ای جدید و سالم تعویض کنند.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید