سایر گجت‌ها

هدفون‌های AirPods 2 اپل بهار امسال در رنگ مشکی عرضه می‌شوند

AirPods 2

اگر اخبار محصولات اپل را دنبال کرده باشید حتما می‌دانید که چند وقتی هست شایعاتی پیرامون احتمال ساخت هدفون‌های AirPods 2 توسط این شرکت منتشر شده است و حالا براساس گزارشی که به تازگی توسط نشریه اکونومیک دیلی نیوز ارائه شده به نظر می‌رسد هدفون‌های ایرپاد 2 اپل بهار سال میلادی جاری به همراه صفحه شارژ AirPower عرضه خواهد شد.

اما نکته جالب در خصوص این گزارش جدید این است که ظاهرا اپل یک گزینه رنگی جدید را برای هدفون‌های ایرپاد خود در نظر خواهد گرفت. در واقع کاربران علاقه‌مند می‌توانند هدفون‌های AirPods 2 اپل را این بار با رنگ مشکی تهیه کنند. این در حالیست که پیش‌تر این هدفون‌ها فقط در رنگ سفید در دسترس کاربران قرار گرفتند.

همچنین اپل در نسل دوم هدفون‌های ایرپاد خود از جنس جدیدی برای هدفون‌ها و کیس نگهدارنده آنها استفاده خواهد کرد. همچنین انتظار می‌رود هدفون‌های جدید اپل از یک قاب با قابلیت شارژ بی‌سیم بهره ببرد که مدتی هست شایعاتی در خصوص آن در فضای مجازی منتشر شده است. AirPods 2 اپل نسبت به مدل قبلی تغییرات گسترده‌ای در زمینه مشخصات و ویژگی‌ها داشته و براساس شایعات ظاهرا این هدفون‌ها از قابلیت‌های مرتبط با ردیابی سلامتی نیز پشتیبانی خواهند نمود.

البته توجه داشته باشید که این گونه قابلیت‌ها در هدفون‌ها چیز خیلی جدیدی نمی‌باشد اما خب رایج هم محسوب نمی‌شود. اما باتوجه به اینکه اپل با عرضه اپل واچ تمرکز ویژه‌ای بر روی بخش سلامتی داشته این اقدام و به کارگیری قابلیت‌های ردیاب سلامتی در یک هدفون اصلا غافلگیر کننده نمی‌باشد.

هنوز مشخص نیست که قابلیت‌های جدیدی که در هدفون‌های AirPods 2 ارائه خواهند شد تاثیر افزایشی محسوسی بر روی قیمت آنها نیز خواهند داشت یا نه، اما به هر حال هنوز هیچ گونه اطلاعات رسمی توسط اپل منتشر نشده و باید این شایعات را در حد حدس و گمان قلمداد کرد.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *