سخت‌افزار

اسپیکر هوشمند Galaxy Home ممکن است ابتدا فقط در بازار سه کشور عرضه شود

samsung-galaxy-home-speaker

اگر تاکنون به تعقیب و مطالعه اخبار حوزه فناوری اطلاعات پرداخته باشید، حتماً به خاطر دارید که پیشتر شایعه‌ای مبنی بر تلاش کمپانی سامسونگ برای طراحی و توسعه اسپیکر هوشمند مربوط به خود در سطح شبکه گسترده وب انتشار پیدا کرده بود. اسپیکر اشاره شده بلا استثناء دستیار مجازی کمپانی سامسونگ تحت عنوان Bixby را در بطن خود دارا می‌باشد. سامسونگ به‌منظور آشنایی بیشتر کاربران با دستگاه جدید خود به نام Galaxy Home اطلاعات اندکی از آن را در طی رویداد معرفی تلفن همراه Galaxy Note 9 در ماه آگوست سال جاری منتشر کرد، اما شایعات جدید حکایت از آن دارند که اسپیکر هوشمند فوق ممکن است در ابتدا تنها در بازار سه کشور مجزا مورد عرضه قرار گیرد.

کمپانی سامسونگ اسپیکر هوشمند Galaxy Home خود را در طی مراسم معارفه تلفن همراه هوشمند گلکسی نوت 9 به نمایش گذاشت، اما هیچ‌گونه اطلاعاتی را در مورد زمان عرضه و یا حتی قیمت نهایی آن تاکنون منتشر نکرده است، اما انتظار می‌رود که جزئیات بیشتری از دستگاه در کنفرانس توسعه‌دهندگان سامسونگ در اواسط ماه آینده میلادی بازگو شوند.

گزارش دیگری پیرامون دستگاه فوق نمایانگر آن است که اسپیکر هوشمند Galaxy Home در ابتدای عرضه خود تنها در بازار سه کشور ایالات‌متحده آمریکا، چین و کره جنوبی قابل دسترس است. این موضوع آن‌چنان هم تعجب‌برانگیز نیست، با توجه به اینکه بازارهای فوق در قالب اولین‌هایی به شمار می‌روند که پشتیبانی زبان و گویش مناسب از دستیار مجازی Bixby را به‌صورت رسمی دریافت کرده‌اند.

اسپیکر هوشمندGalaxy Home

کمپانی سامسونگ هنوز قیمت نهایی دستگاه فوق را اعلام نکرده است، اما انتظار می‌رود که از برچسب قیمتی تقریباً گزافی برخوردار بوده و حداقل چند صد دلار برای خریداران خود آب بخورد (با توجه به طبقه‌بندی آن در قالب دستگاه‌های پریمیوم و پیشرفته). کمپانی سامسونگ نوید دسترسی به صدای AKG و تعبیه قابلیت‌های SmartThings در بطن اسپیکر هوشمند اشاره شده را به کاربران خود داده است تا دستگاهی کامل از زوایای مختلف در اختیار آن‌ها قرار گیرد.

منبع: Ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید