سخت‌افزار

زمان ارسال کارت‌های گرافیک RTX 2080 Ti پیش خرید شده یک هفته به تأخیر افتاد!

زمان ارسال کارت‌های گرافیک RTX 2080 Ti پیش خرید شده یک هفته به تأخیر افتاد!

انویدیا در تازه‌ترین تأخیر به وجود آمده زمان ارسال کارت‌های گرافیک RTX 2080 Ti خود برای مصرف‌کنندگان را به عقب انداخته است. کمپانی نامبرده با ارسال ایمیلی به پیش خریداران کارت گرافیک RTX 2080 Ti اعلام کرده است که زمان ارسال محصول مذکور که قرار بوده ابتدا در تاریخ 27 سپتامبر به دست آن‌ها برسد اکنون یک هفته به تأخیر افتاده و زمانی بین پنجم تا نهم اکتبر مورد ارسال قرار می‌گیرد. تاریخ عرضه کارت گرافیک مذکور پیشتر نیز تحت تعویق قرار گرفته بود و حقیقت امر آن است که تمامی پردازشگرهای موجود در سبد محصولاتی سری RTX 20 به‌گونه‌ای مورد تأخیر قرار گرفته‌اند که علت آن هنوز مشخص نمی‌باشد!

به نظر می‌رسد که مشتریان موجود در ایالات‌متحده اکنون با توجه به تأخیر به وجود آمده نسخه خریداری شده از کارت گرافیک خود را از طریق سیستم پستی زمانی نزدیک به پنجم اکتبر دریافت می‌کنند، در حالی که خریداران موجود در دیگر نقاط کره زمین (به‌عنوان مثال آلمان، با توجه به توضیحات مندرج در منبع خبر) باید کمی بیشتر صبر کرده و محصول خود را زمانی بین تاریخ پنجم تا نهم اکتبر دریافت نمایند. به نظر می‌رسد که فروشگاه‌های اینترنتی بزرگ نظیر آمازون و … هیچ نشانه دقیقی را از زمان دسترسی عمومی به کارت گرافیک RTX 2080 Ti دریافت نکرده‌اند، با توجه به اینکه هیچ‌گونه تاریخی به‌منظور ارائه و یا ارسال محصول به آن‌ها نیز تاکنون از جانب انویدیا مورد تائید رسمی قرار نگرفته است.

تأخیر ارسال کارت‌های گرافیک RTX 2080 Ti پیش خرید شده

دسترسی دیر هنگام به محصول خریداری شده همیشه در قالب یکی از آزاردهنده‌ترین موارد موجود دسته‌بندی شده و کارت گرافیک RTX 2080 Ti نیز از این قاعده مستثنی نیست. همان‌طور که پیشتر نیز اشاره شد، عامل اصلی تأخیرهای به وجود آمده هنوز ناشناخته بوده و علت قابل قبولی به آن نسبت داده نشده است. آیا کمبود شدید ترانزیستورهای 14 نانومتری و خروجی کمتر کمپانی TSMC نسبت به تقاضای بازار دلیل اصلی آن می‌باشد؟ نظر شما چیست؟

منبع: TechPowerUp

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید