موبایل

رندرهای جدید LG V40 ThinQ سه دوربین منحصر به فرد را نشان می‌دهند

LG V40 ThinQ

اگر پیگیر اخبار دنیای اسمارت‌فون‌ها باشید به خوبی می‌دانید که چند روز گذشته شایعات مختلفی در خصوص گوشی هوشمند جدید ال‌جی تحت عنوان LG V40 ThinQ در فضای اینترنت منتشر شده است. در واقع این روزها آنقدر تمرکز بر روی دو پرچمدار جدید وان‌پلاس و گوگل تحت عنوان وان‌پلاس 6تی و پیکسل 3 افزایش یافته که خبرهای V40 ThinQ ال‌جی گاهی اوقات در این بین کمتر دیده می‌شوند.

البته رسانه‌ها را نمی‌توان مقصر اصلی این مشکل دانست؛ ال‌جی مدتی هست که بازار گوشی‌های هوشمند پرچمدار را به رقبای قدرتمند خود واگذار کرده و این موضوع در کنار بازاریابی ضعیف این تولیدکننده کره‌ای باعث شده تا بسیاری از طرفداران ال‌جی دلسرد شوند. اما به هر حال، امروز اطلاعات جدیدی از گوشی هوشمند LG V40 ThinQ منتشر شده است.

LG V40 ThinQاین اطلاعات جدید توسط فاش‌کننده معروف Evan Blass منتشر شده و با توجه به سابقه فعالیت وی و منابعی که در اختیار دارد، تا حد زیادی می‌توان به حرف‌های وی اعتماد کرد. در رندرهای جدید منتشر شده از گوشی هوشمند جدید ال‌جی می‌توان شباهت‌هایی را با سری گلکسی اس9 سامسونگ مشاهده نمود. حاشیه‌های بالا و پایین گوشی در کناره‌ها دارای انحنا هستند، چیزی که در پرچمداران سامسونگ این روزها زیاد دیده می‌شود. اما برخلاف پنل‌های صفحه نمایش گلکسی اس9 و اس9 پلاس، LG V40 ThinQ از یک نمایشگر خمیده برخوردار نمی‌باشد.

علاوه بر این، گوشی هوشمند جدید ال‌جی از چیدمان سه‌تایی دوربین در قسمت پشتی بهره می‌برد. این در حالیست که پیش‌تر شایعه شده بود این گوشی از دو دوربین در قسمت پشت و جلو برخوردار خواهد بود. اگر به تصویر نگاهی دقیق بیندازید متوجه می‌شوید که در قسمت جلویی دو دوربین وجود دارد. استفاده از دو دوربین در بخش جلویی ابتدا توسط اچ‌تی‌سی به محبوبیت رسید و همچنین به احتمال زیاد توسط گوگل در دو گوشی هوشمند پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس‌ال نیز مورد استفاده خواهد گرفت.

منبع: wccftech

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید