سخت‌افزار

کارت گرافیک RTX 2060 در بنچمارک‌های عنوان Final Fantasy XV دیده شد

بنچمارک گرافیک RTX 2060

اگر به خاطر داشته باشید، خط محصولاتی سری RTX کمپانی انویدیا با عنایت به قدرتمندترین کارت‌های گرافیک خانواده و پرچم‌داران آن مورد معرفی عمومی قرار گرفته بود، اما عصر معماری تورینگ و تراشه‌های شتاب‌دهنده گرافیکی مبتنی بر آن تازه شروع شده و با پیوستن اعضای جدیدی به آن، پیوستياله رو به گسترش می‌باشد.

بدون شک یکی از مورد انتظارترین سخت‌افزارهای خط محصولاتی فوق کارت گرافیک RTX 2060 می‌باشد. محصول مذکور با وجود محبوبیت بسیار بالای خود آن‌چنان که باید و شاید مورد ستایش قرار نگرفته است، اما مشاهده آن در پایگاه داده بنچمارک‌های عنوان Final Fantasy XV به تغییر این مهم در آینده‌ای نزدیک منتهی می‌شود. اطلاعاتی که در ادامه به ارائه آن‌ها می‌پردازیم ممکن است در حد شایعه باقی بمانند، اما فهرست‌های این‌چنینی پیشتر نیز خبر از عرضه محصولاتی همچون Radeon RX 590 را نیز داده و لذا در نوع خود جالب توجه به شمار می‌روند. بر طبق داده‌های جدید منتشر شده، کارت گرافیک RTX 2060 در مباحث توان پردازشی و عملکرد اندکی پایین‌تر از رقیبان خود، یعنی RX Vega 56 و GTX 1070 قرار می‌گیرد، اما امتیازات دریافتی توسط آن در مقایسه با جایگزین نسل پیشین خود (GTX 1060) بسیار بهتر می‌باشند.

بنچمارک‌های کارت گرافیک RTX 2060

انویدیا پیشتر به‌صورت رسمی از وجود محصولی میان رده در خانواده تورینگ پرده برداشته بود و اگرچه کمپانی مذکور هم‌اکنون تمرکز خود را بر فروش انبار کارت‌های گرافیک پاسکال خود معطوف کرده است، احتمال رونمایی از تراشه شتاب‌دهنده گرافیکی جدیدی در هفته آینده انتظار رفته و برخی از تحلیلگران در حال گمانه‌زنی برای عرضه آن زمانی در یک چهارم اول سال 2019 می‌باشند. قیمت کارت گرافیک RTX 2060 در حال حاضر هنوز مشخص نمی‌باشد.

منبع: Ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید