سخت‌افزار

BIOSTAR مادربرد H310MHG را عرضه می‌کند

BIOSTAR مادربرد H310MHG را عرضه می‌کند

کمپانی BIOSTAR یکی از نام‌های شناخته شده در زمینه تولید انواع مادربرد، کارت‌های گرافیکی و ذخیره‌سازهای جانبی محسوب می‌شود. این تولیدکننده امروز از عرضه مادربرد جدید خود تحت عنوان H310MHG خبر داد. این مادربرد با فرم فاکتور micro-ATX به جدیدترین چیپست H310 اینتل مجهز بوده و پورت HDMI ارائه شده بر روی آن نیز از فایل‌های با کیفیت 4K پشتیبانی می‌کند.

بایواستار در این مادربرد از تکنولوژی‌های مختلفی استفاده نموده تا به خوبی پاسخگوی نیازهای کاربران خانگی و علاقه مندان به سرگرمی‌های چندرسانه‌ای باشد. رابط اتصال ماژول‌های رم به صورت با پشتیبانی از چینش دوکاناله که امکان نصب بهترین ماژول‌های رم DDR4 با فرکانس‌های 1866 تا 2666 مگاهرتزی را می‌دهد، رابط اتصال PCIe M.2 با پهنای باند 10 گیگابیت بر ثانیه و همچنین پورت USB 3.1 نسل اول به خوبی می‌تواند تمامی نیازهای شما را برطرف نموده و به لطف ابعاد جمع و جور H310MHG بتوانید از آن در حال کیس کامپیوتری استفاده نمایید.

مادربرد BIOSTAR H310MHG از سوکت‌هایی تقویت شده و بسیار بادوام بهره می‌برد. سوکت 1151 اینتل امکان استفاده از پردازنده‌های نسل هشتم Celeron تا جدیدترین پردازنده‌های نسل نهم Core i9 سازگار با سوکت LGA 1151 را به کاربر می‌دهد.

بایواستار در این مادربرد از اسلات پرسرعت PCI-E Gen 3.0 به منظور به کارگیری انواع کارت‌های توسعه پیشرفته نظیر جدیدترین کارت‌های گرافیکی و دستگاه‌های جانبی دیگر استفاده نموده است. تمام امکانات ارائه شده در H310MHG توسط چیپ H310 اینتل مدیریت و پشتیبانی شده و به لطف طراحی پیشرفته آن همه چیز با کمترین تاخیر و بالاترین سرعت انجام می‌گیرد.

مادربرد جدید بایواستار گزینه‌های مناسبی را در بخش شبکه ارائه می‌دهد که شامل یک کارت Gigabit LAN پرسرعت و کنترلر Realtek RTL8111H با پشتیبانی از سرعت 10/100/1000Mb/s می‌شود. پنل پشتی I/O  این مادربرد شامل دو پورت PS/2 برای ماوس و کیبورد، دو پورت USB 3.1 نسل اول، چهار پورت USB 2.0، یک پورت COM، یک پورت HDMI، یک اتصال DVI-D، یک پورت VGA، یک پورت GbE LAN و در نهیات سه جک صوتی می‌شود.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *