موبایل

آپدیت جدید Galaxy S9 دوربین جلو را بهبود می‌بخشد

Galaxy S9

همان طور که اطلاع دارید کمپانی سامسونگ امروز انتشار یک بروزرسانی جدید برای گوشی هوشمند گلکسی اس9 و اس9 پلاس را آغاز نمود که با نسخه منتشر شده برای گلکسی نوت 9 در ماه گذشته شباهت‌هایی دارد. براساس لیست تغییرات رسمی این بروزرسانی به نظر می‌رسد بهبودهایی در بخش دوربین جلوی Galaxy S9 اعمال شده است.

از آنجایی که ثبت تصاویر سلفی این روزها به یک کار متداول در بین کاربران گوشی‌های هوشمند تبدیل شده، این خبر خوشحال کننده‌ای برای بسیاری از کاربران خواهد بود.

بهبودهای مذکور به روشنایی چهره افراد مربوط شده و براساس لیست تغییرات منتشر شده به نظر می‌رسد در شرایطی که نور زمینه نامطلوب یا شدیدی در پشت چهره سوژه قرار دارد، روشنایی چهره افزایش می‌یابد. البته توجه داشته باشید که این تغییرات نسبتا جزیی بوده و معمولا توسط افرادی که به طور مرتب عکس‌های سلفی می‌گیرند قابل تشخیص خواهند بود.

این دسته از کاربران با مقایسه چهره خود در شرایط نوری مذکور پیش از بروزرسانی و پس از آن به راحتی می‌توانند تفاوت‌ها را مشاهده کنند.

اما این بهبود تنها مورد جدیدی نیست که بروزرسانی سامسونگ برای گوشی هوشمند Galaxy S9 و Plus Galaxy S9  به همراه دارد. این کمپانی جدیدترین وصله امنیتی اندروید که در اکتبر سال جاری منتشر شده را نیز در این آپدیت جای داده است. این وصله امنیتی ده‌ها آسیب‌پذیری و نقص موجود در سیستم عامل اندروید را برطرف می‌نماید.

کمپانی سامسونگ در حال حاضر مشغول ارائه آپدیت جدیدش در کشور آلمان بوده و انتظار می‌رود با گذشت چند روز، کاربران نقاط مختلف دنیا قادر به تهیه و نصب این بروزرسانی باشند. برای دریافت این آپدیت کافیست به دنبال نسخه بروزرسانی نرم‌افزاری G960FXXU2BRJ3 و G965FXXU2BRJ3 باشید که به ترتیب برای نسخه معمول و نسخه پلاس گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی اس9 و گلکسی اس9 پلاس می‌باشد.

همچنین آپدیت جدیدی برای گوشی هوشمند گلکسی اس8 نیز منتشر شده که قابلیت Super Slow Motion و AR Emoji را به بخش دوربین اضافه می‌کند.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید