موبایل

یک زن به علت انفجار Galaxy Note 9 از سامسونگ شکایت کرد

Galaxy Note 9

دایان چانگ، یک مشاور املاک اهل لانگ آیلند شکایتی را علیه کمپانی سامسونگ برای آتش گرفتن گوشی Galaxy Note 9 خود به ثبت رساند. اگر از طرفداران این برند کره‌ای باشید و اخبار محصولاتش را دنبال کنید به خوبی می‌دانید که انفجار و آتش گرفتن باتری فبلت گلکسی نوت 7 چه بلایی بر سر سامسونگ آورد.

این کمپانی تنها چند هفته پس از عرضه رسمی این فبلت، که تبلیغات زیادی نیز بر روی آن صورت گرفته بود، به ناچار تولیدش را متوقف و تمامی مدل‌های موجود در بازار را نیز فراخوانی کرد. اما ظاهرا این پایان کابوس‌های سامسونگ در مورد نقص‌های ایمنی باتری گوشی‌های هوشمندش نبود. به ادعای خانم چانگ این اتفاق در خصوص فبلت Galaxy Note 9 نیز رخ داده است.

براساس متن شکایت‌نامه، دایان چانگ در آسانسور یک ساختمان حضور داشت و به ناگهان احساس کرد گلکسی نوت 9 وی به شدت داغ شده است. وی به ناچار استفاده از گوشی را متوقف و آن را درون کیف دستی خود قرار داد. پس از چند لحظه همزمان با سر و صدایی خفیف، دود غلیظی از کیف دستی بیرون آمد.

خانم چانگ می‌گوید در آن لحظه تلاش کرده تا محتویات کیف را بر روی کف آسانسور تخلیه کند اما در این بین متاسفانه انگشتان وی دچار سوختگی شدند. با باز شدن درب آسانسور وی کیف دستی به همراه Galaxy Note 9 موجود در آن را به بیرون آسانسور پرتاب کرد. جالب اینکه گوشی همچنان در حال سوختن بود تا اینکه فردی آن را با پارچه برداشت و درون یک سطح آب انداخت.

چانگ در متن شکایت خود از این اتفاق به عنوان یک شوک یاد کرده و با ناراحتی عنوان داشته که با معیوب شدن تلفن همراهش دیگر امکان تماس گرفتن با مشتریان خود را ندارد. هدف چانگ از اعلام این شکایت دریافت خسارت و همچنین صدور دستور توقف فروش گوشی هوشمند گلکسی نوت 9 سامسونگ می‌باشد.

یکی از سخنگویان سامسونگ به نشریه نیویورک پست اعلام کرده که تاکنون هیچ مورد مشابه‌ای گزارش نشده اما با این حال سامسونگ به طور جدی پیگیر این موضوع است.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید