موبایل

تصاویر منتسب به سامسونگ Galaxy S10 حکایت از فناوری 5G دارند

Galaxy S10

اگر به شایعات منتشر شده از مدل‌های اخیر خانواده گلکسی اس سامسونگ نگاهی بیندازید متوجه خواهید شد که در طول چند سال گذشته تقریبا هیچ خبر یا ویژگی جدید و هیجان‌انگیزی را شامل نمی‌شدند. علاوه بر این هیچ بهبودرسانی برجسته و مهمی را نمی‌توان در این شایعات مشاهده نمود. اما ظاهرا اوضاع برای گوشی Galaxy S10 اندکی متفاوت است چرا که براساس گزارشات منتشر شده به نظر می‌رسد این گوشی هوشمند پرچمدار از ویژگی‌های عالی و مهمی بهره خواهد برد.

یکی از تغییرات بسیار مهمی که انتظار می‌رود در نسل جدید گوشی‌های سری گلکسی اس سامسونگ شاهد باشیم، صفحه نمایش کاملا جدید است. سامسونگ در سیاستی کاملا متضاد با روند کنونی بازار، از طراحی ناچ یا بریدگی بالای صفحه نمایش در محصولات جدیدش استفاده نکرده و احتمالا در Galaxy S10 نیز شاهد به کارگیری این سیاست خواهیم بود.

Galaxy S10

سامسونگ قرار است در مدل‌های جدید گلکسی اس10 از پنل‌های صفحه نمایش جدید Infinity-O استفاده کند. این کمپانی پنل‌های جدید خود را ماه گذشته در جریان کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ معرفی کرد. براساس تصاویر جدیدی که توسط حساب کاربری Ice_Universe در توییتر منتشر شده می‌توان دریافت که یک نمونه اولیه از گوشی Galaxy S10 مجهز به فناوری ارتباطی 5G توسط سامسونگ مورد آزمایش قرار گرفته است.

جزییاتی در این تصاویر وجود دارند که می‌گویند این یک نمونه اولیه از گلکسی اس10 می‌باشد. برای مثال اگر به گوشه بالا و سمت راست گوشی نگاه کنید یک حفره برای قرارگیری دوربین را مشاهده خواهید کرد. این در حالیست که پنل‌های صفحه نمایش Infinity-O حفره مذکور را در قسمت بالا و سمت چپ خود دارند.

یکی دیگر از دلایلی که نشان می‌دهد این تصاویر مربوط به نمونه اولیه گوشی هوشمند گلکسی اس10 است قابلیت ارتباطی نسل پنجم می‌باشد. در واقع تا به این لحظه تنها گوشی هوشمندی که سامسونگ قرار است با این فناوری عرضه کند یکی از چهار مدل Galaxy S10 خواهد بود.

منبع: wccftech

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید