موبایل

سرویس تعویض رایگان صفحه نمایش Galaxy Fold توسط سامسونگ

Galaxy Fold

همانطور که می‌دانید کمپانی سامسونگ به تازگی از گوشی هوشمند Galaxy Fold خود با قیمت گزاف 1980 دلاری رونمایی کرد. واضح است که این محصول اصلا ارزان قیمت نیست، آنهم محصولی که در واقع به نوعی کاملا نوآورانه و ریسکی محسوب می‌شود و هنوز مشخص نیست کاربران چه واکنشی نسبت به آن نشان خواهند داد. بنابراین کاربرانی که این گوشی هوشمند تاشو را خریداری می‌کنند باید علاوه بر صرف هزینه‌ای هنگفت، اعتماد زیادی نیز به سامسونگ داشته باشند.

در حال حاضر هنوز مشخص نیست که چنین گوشی هوشمندی تا چه اندازه‌ای مستحکم و بادوام خواهد بود و آیا در استفاده‌های واقعی و روزمره می‌توان بر روی دوام صفحه نمایش تاشو آن حساب باز کرد یا نه. اما خبر خوب برای آن دسته از کاربرانی که هنوز نمی‌توانند به صفحه نمایش به کار رفته در Galaxy Fold اعتماد کنند این است که به گزارش نشریه بلومبرگ، کمپانی سامسونگ به خریداران این گوشی هوشمند سرویس تعویض صفحه نمایش را به صورت رایگان ارائه خواهد داد.

به طور کلی وقتی صحبت از تعویض صفحه نمایش بر روی گوشی‌های هوشمند معمولی می‌شود، اگر از یک گارانتی یا بیمه ویژه و اضافی برخوردار باشید می‌توانید با صرف کمترین هزینه این کار را انجام دهید، اما در غیر این صورت حتی برای ترک خوردگی‌های ساده نیز باید هزینه‌های نسبتا زیادی را برای تعویض صفحه نمایش پرداخت کنید. اما سامسونگ برای گوشی هوشمند Galaxy Fold این کار را در صورتی که صفحه نمایش گوشی براساس باز و بسته‌ شدن‌های متوالی دچار مشکل شده باشد، کاملا رایگان انجام خواهد داد.

هنوز مشخص نیست که آیا این کار تنها تا زمان پایان یافتن گارانتی عمومی گوشی نیز توسط سامسونگ انجام خواهد پذیرفت و یا به صورت مادام العمر خواهد بود. به هر حال تا به این لحظه سامسونگ مدعی شده که در تست‌های انجام شده، صفحه نمایش Galaxy Fold پس از 10 هزار بار باز و بسته شدن ممکن است دچار ترک های جزیی شود.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید