موبایل

سامسونگ به زودی از گوشی‌های هوشمند سری Galaxy M رونمایی می‌کند

Galaxy M

اگر اخبار دنیای گوشی‌های هوشمند را دنبال کنید حتما می‌دانید که سامسونگ این روزها به سختی در تلاش است تا روند نزولی درآمدهای خود را بهبود ببخشد. براساس گزارشاتی که به تازگی منتشر شده‌اند این تولید کننده کره‌ای در حال توسعه یک سری جدید از گوشی‌های هوشمند است که احتمالا Galaxy M نام خواهد داشت.

گفته می‌شود که سامسونگ قصد دارد گوشی‌های هوشمند سری گلکسی خود را در چهار زیردسته اصلی شامل Galaxy S، Galaxy Note، Galaxy A و Galaxy M خلاصه کند. ظاهرا سامسونگ می‌خواهد از این پس گوشی‌های هوشمند ارزان قیمت و میان رده خود را در زیرمجموعه گلکسی ام روانه بازار کند.

در این گزارش همچنین آمده که سامسونگ گوشی‌های هوشمند سری Galaxy J، Galaxy On و Galaxy C خود را نیز به احتمال زیاد در این سری جدید عرضه خواهد نمود. این سری‌ها دستگاه‌هایی ارزان قیمت و میان رده را به کاربرانی که به خصوص در کشورهای نه چندان توسعه یافته زندگی می‌کنند ارائه داده و حتی در بین آنها برخی مدل‌ها به صفحات نمایش AMOLED نیز مجهز شده‌اند.

دو گوشی هوشمند گلکسی ام20 و گلکسی ام30 احتمالا نخستین دستگاه‌هایی هستند که در سری جدید سامسونگ شاهد خواهیم بود. گوشی هوشمند گلکسی ام20 در دو نسخه با ظرفیت 32 و 64 گیگابایت و ام30 نیز در دو نسخه 64 و 128 گیگابایتی روانه بازار می‌شوند. هر دو محصول براساس اطلاعاتی که منتشر شده از دو سیم کارت پشتیبانی خواهند کرد.

دو سیم کارت بودن در این بخش از بازار بسیار مهم و حتی ضرروری برشمرده می‌شود. البته این احتمال نیز وجود دارد که سامسونگ برای برخی از کشورها، نسخه تک سیم کارت گلکسی ام20 و ام30 را نیز عرضه نماید.

کمپانی سامسونگ بدون شک یک سیاست قیمت‌گذاری کاملا رقابتی را برای محصولات سری Galaxy M خود اتخاذ خواهد کرد، چرا که بازار گوشی‌های هوشمند ارزان قیمت و یا میان رده با حضور رقبایی مانند هواوی و شیائومی بسیار داغ و پویا می‌باشد. به هر حال از آنجایی که هنوز سامسونگ حرفی از این سری جدید نزده است، باید زمان بیشتری صبر کنیم تا اطلاعات قابل اطمینان در دسترس قرار بگیرند.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید