موبایل

مشخصات نهایی گلکسی اس10 سامسونگ فاش شد

galaxy-s10-image

همان طور که می‌دانید گوشی‌های هوشمند سری گلکسی اس10 سامسونگ قرار است در رویدادی ویژه که 20 فوریه برگزار می‌شود معرفی شوند. انتظار می‌رود تمام جزییات و اطلاعات رسمی مربوط به این گوشی‌های هوشمند در جریان رویداد مذکور در دسترس قرار بگیرند. اما اگر انتظار کشیدن برای شما هم کار سختی محسوب می‌شود، وب‌سایت جی‌اس‌ام‌آرنا لیستی از مشخصات نهایی پرچمداران جدید سری گلکسی اس سامسونگ را فاش کرده است.

برای آن دسته از کاربرانی که شاید شایعات قبلی در خصوص گوشی‌های هوشمند سری گلکسی اس10 را مشاهده نکرده‌اند باید بگوییم که سامسونگ سه نسخه از گلکسی اس10 را عرضه خواهد کرد؛ نسخه ارزان قیمت، نسخه استاندارد و نسخه پلاس. در مدل ارزان قیمت یک گوشی با نمایشگر 5.8 اینچی و وضوح تصویر 2280 در 1080 پیکسلی در اختیار شما قرار می‌گیرد. حسگر تشخیص اثرانگشت، قابلیت تشخیص چهره، سیستم دوربین دوتایی 12 و 16 مگاپیکسلی در عقب و دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی در قسمت جلویی از دیگر امکانات این مدل محسوب می‌شوند.

اما نسخه استاندارد از یک نمایشگر 6.1 اینچی با وضوح بالاتر 3040 در 1440 پیکسل بهره برده و به حسگر اثرانگشت آلتراسونیک، تشخیص چهره، سیستم دوربین سه تایی شامل دو دوربین 12 مگاپیکسلی و یک دوربین 16 مگاپیکسلی در عقب و یک دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی در جلو مجهز می‌باشد.

در نهایت مدل پلاس نیز توسط سامسونگ عرضه خواهد شد. این مدل از یک نمایشگر 6.3 اینچی با وضوح تصویر 3040 در 1440 پیکسل، حسگر اثرانگشت آلتراسونیک، تشخیص چهره و همان سیستم دوربین سه تایی استفاده شده در نسخه استاندارد بهره می‌برد.

اما شاید مهم‌ترین تفاوتی که در بخش دوربین در مدل پلاس وجود دارد به کارگیری یک دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی به همراه یک دوربین 8 مگاپیکسلی در بخش جلویی گوشی می‌باشد. به هر حال این اطلاعات رسمی نبوده و باید به دیده تردید به آنها نگاه کنید.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *