موبایل

چند گوشی هوشمند ارزان‌ قیمت به زودی از سوی سامسونگ عرضه‌ می‌شوند

ارزان قیمت

ظاهرا این روزها سامسونگ حسابی مشغول بازنگری در سیاست‌های خود در صنعت گوشی‌های هوشمند می‌باشد. براساس گزارشاتی که به تازگی منتشر شده‌اند به نظر می‌رسد این غول فناوری کره‌ای قصد دارد چند گوشی هوشمند مقرون به صرفه و ارزان قیمت را به زودی روانه بازار کند.

اگر کمی راجع به بازار گوشی‌های هوشمند اندرویدی اطلاعات داشته باشید حتما به خوبی می‌دانید که تعداد گزینه‌های ارزان قیمت که توسط کمپانی‌های چینی به بازار معرفی می‌شوند به هیچ وجه کم نیستند. در واقع سامسونگ رقابت سخت و طاقت‌فرسایی با رقبای چینی خود داشته و به همین دلیل است که حالا این تولیدکننده کره‌ای تصمیم گرفته به شکل موثر و کارآمدتری علیه رقبای خود در این بخش از بازار گوشی‌های هوشمند فعالیت کند.

براساس گزارشی جدید به نظر می‌رسد چند مدل از گوشی‌های هوشمند سری جدید Galaxy M وارد فرآیند تولید شده و قرار است جایگزین مدل‌های فعلی از سری ارزان قیمت Galaxy J سامسونگ شوند. البته هنوز این مطلب به طور رسمی تایید نشده و مشخص نیست در صورت صحت داشتن این اتفاق دقیقا چه زمانی رخ خواهد داد.

یک گزارش جدید مدعی شده که کمپانی سامسونگ تولید انبوه دو گوشی هوشمند Galaxy M10 و Galaxy M20 را در کارخانه خود در کشور هند آغاز نموده است. براساس اطلاعات منتشر شده انتظار می‌رود هر دو مدل از صفحات نمایش مجهز به طراحی ناچ بهره ببرند. اگر پیگیر اخبار بوده باشید حتما می‌دانید که این کمپانی کره‌ای در جریان کنفرانس سالیانه توسعه دهندگان خود که ماه میلادی گذشته برگزار شد، از پنل‌های صفحه نمایش جدید مجهز به طراحی ناچ رونمایی کرد.

همان طور که می‌دانید هند یکی از کشورهایی است که گوشی‌های هوشمند مقرون به صرفه و ارزان قیمت در آن از محبوبیت بالاتری نسبت به سایر کشورهای توسعه یافته برخوردار بوده و به همین دلیل بعید نیست که سامسونگ دو گوشی مذکور را ابتدا برای این بازار عرضه نماید. سامسونگ امیدوار است این تغییر استراتژی در بلند مدت نتایج درخشانی را به همراه داشته باشد.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید