موبایل

گوشی تاشدنی سامسونگ مارس 2019 عرضه خواهد شد

گوشی تاشدنی

دقیقا یک هفته پیش، کمپانی سامسونگ بالاخره در جریان کنفرانس سالیانه توسعه دهندگان خود معروف به SDC از گوشی تاشدنی آینده‌اش رونمایی کرد. شاید تا قبل از این کنفرانس تنها اطلاعاتی که راجع به این گوشی هوشمند که با نام گلکسی ایکس شناخته می‌شد وجود داشت، قابلیت تاشدن صفحه نمایش آن بود. در واقع سامسونگ این پروژه را کاملا به صورت مخفیانه دنبال کرده و هیچ صحبتی در خصوص تاریخ عرضه، قیمت، مشخصات فنی و حتی طراحی کلی آن انجام نداده است.

اما به نظر می‌رسد گزارشی که اخیرا توسط یک منبع کره‌ای منتشر شده جزییات بیشتری را در خصوص این محصول اسرارآمیز و جنجالی برملا کرده است. در این گزارش که توسط آژانس خبری یونهاپ منتشر شده، احتمال اینکه گوشی تاشدنی سامسونگ در ماه مارس سال میلادی آینده روانه بازار شود وجود دارد. در واقع دی‌جی کُه، ریاست بخش موبایل کمپانی سامسونگ در کنفرانس توسعه دهندگان اخیر اعلام کرد که گوشی تاشدنی این شرکت در نیمه نخست سال 2019 عرضه خواهد شد.

اگر به خاطر داشته باشید پیش‌تر نیز شایعاتی منتشر شده بودند که احتمال عرضه این گوشی هوشمند در سه ماهه دوم سال میلادی آینده را نشان می‌دادند. این گوشی هوشمند جنجالی طبق جدیدترین اطلاعات منتشر شده باید در سری جدید Galaxy F سامسونگ رونمایی شود و اگر پیش‌بینی‌های صورت گرفته درست باشند باید انتظار قیمتی نزدیک به 1800 دلار آمریکا را داشته باشیم!

البته نباید از شنیدن این قیمت چندان متعجب شوید چرا که براساس شایعاتی که قبلا منتشر شدند نیز بر روی این محدوده قیمتی تاکید شده بود. باتوجه به اینکه این محصول قیمت بالایی داشته و بسیاری از کاربران توان خرید آن را نخواهند داشت، احتمالا سامسونگ حداکثر 1 میلیون عدد از این گوشی تاشدنی را تولید و روانه بازار می‌کند.

البته از سوی دیگر باید در نظر داشت که این تکنولوژی کاملا جدید بوده و مشخص نیست بازار چه واکنشی به آن نشان خواهد داد. به همین دلیل سامسونگ احتمالا گزینه تولید محدود را برای این گوشی هوشمند تاشو انتخاب خواهد نمود.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید