سایر گجت‌ها

تصویر لو رفته از قاب iPad Mini 5 طراحی آشنایی را نشان می‌دهد

iPad Mini 5

براساس شایعات، کمپانی اپل قصد دارد در آینده‌ای نزدیک از تبلت iPad Mini 5 خود رونمایی کند. همان طور که می‌دانید تبلت‌های سری مینی چند سالی هست که بروزرسانی نشده و هیچ مدل جدیدی را به بازار معرفی نکرده‌اند و اگر پیش خودتان فکر کرده‌اید که اپل پس از این مدت یک طراحی کاملا جدید(مانند آیپد پروها) را ارائه خواهد کرد باید بگوییم این گونه نیست!

براساس تصاویری که توسط وب‌سایت 91Mobiles منتشر شده به نظر می‌رسد کمپانی اپل قصد ندارد تغییرات زیادی را در طراحی مدل قبلی یعنی آیپد مینی 4 انجام دهد. تصاویر منتشر شده به همراه تصویری که قاب محافظ iPad Mini 5 لو رفته نشان می‌دهند که نباید انتظار تغییرات گسترده‌ای را در بخش طراحی این تبلت محبوب انتظار داشته باشیم.

در واقع از آنجایی که آیپد مینی یک تبلت با سایز بسیار عالیست که توسط بخش زیادی از بازار مورد استقبال قرار گرفته، این انتظار می‌رفت تا اپل با بروزرسانی طراحی آن یک ظاهر مدرن‌تر را به کاربران ارائه دهد. اما از سوی دیگر سیاست اپل قابل توجیه می‌باشد، چرا که این غول فناوری تلاش می‌کند تا کاربران بیشتری را به سمت تبلت‌های حرفه‌ای و گران قیمت iPad Pro خود منتقل کند.

تصویری که از قاب iPad Mini 5 منتشر شده بریدگی‌های متفاوتی را برای قرارگیری پورت‌های اتصال نشان می‌دهد که یکی از آنها در قسمت پایینی قرار گرفته و احتمالا این بار نیز اپل از پورت لایتنینگ به جای انواع رایج‌تر USB-C استفاده خواهد نمود. همچنین یک حفره برای قرارگیری دوربین در قسمت بالا قرار دارد که نشان می‌دهد اپل تنها از یک دوربین در این بخش بهره برده است، بنابراین اگر فکر می‌کردید iPad Mini 5 به سیستم دوربین دوتایی و یک فلاش LED در بخش جلویی مجهز خواهد بود، باید بگوییم احتمالا اشتباه کرده‌اید!

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *