سخت‌افزار

کمپانی سامسونگ به دنبال طرح شکایت از میزبان برنامه‌های تلویزیونی روس!

russian-celeberity

کمپانی‌های نظیر سامسونگ اغلب به‌منظور افزایش بیشتر فروش محصولات خود و استفاده از روش‌های خلاقانه در تبلیغات میزان مبالغی را به افراد مشهور، بازیگران، هنرمندان و … پرداخت می‌نمایند، اما این مهم گاهی اوقات منجر به بروز سوء استفاده‌هایی از جانب برخی از افراد می‌شود که بر طبق آن هزینه‌های خود را یک کمپانی دریافت کرده، اما به تبلیغات محصولات دیگر کمپانی‌های مورد علاقه خود در صفحات مجازی و یا برنامه‌های دیگر می‌پردازند؛ حال به نظر می‌رسد که کمپانی سامسونگ سرانجام از این روش به تنگ آمده و به دنبال طرح شکایت از یکی از میزبانان مشهور برنامه‌های تلویزیونی کشور روسیه می‌باشد.

بر طبق گزارش منتشر شده از جانب رسانه Mirror UK، کمپانی سامسونگ در جدیدترین اقدام خود به شکایت از شخص Ksenia Sobchak، روزنامه‌نگار، سیاستمدار و میزبان برنامه‌های تلویزیونی روس پرداخته و به دنبال دریافت غرامتی به مبلغ 1.25 میلیون یورو در نتیجه آسیب به فروش محصولات خود می‌باشد. این در حالی است که وی با دریافت میزان مبالغی از سامسونگ و تعهد به تبلیغات تلفن‌های همراه هوشمند کمپانی مذکور به تبلیغ آیفون‌های کمپانی اپل پرداخته است.

خانم Sobchak اخیراً در یک برنامه تلویزیونی در حال استفاده از تلفن همراه آیفون ایکس مشاهده شده است، در حالی که وی در تلاش برای پنهان نمودن آن به‌وسیله یک تکه کاغذ بوده است که متأسفانه در این اقدام موفق نشده و دوربین برنامه به ضبط آیفون موجود در دست او پرداخته است. بخشی از قرارداد رسمی او با کمپانی سامسونگ وی را ملزم به استفاده از تلفن‌های همراه کمپانی سامسونگ در محیط‌های عمومی می‌نماید و این مهم مغایر با شرایط پیش‌فرض قرارداد می‌باشد.

شکایت سامسونگ از سیاست‌مدار روس

واقعه فوق اولین اقدام سامسونگ در حوزه طرح شکایت از افراد مشهور به شمار رفته و چنین رفتاری تاکنون به هیچ عنوان از جانب کمپانی مذکور مشاهده نشده است. این احتمال وجود دارد که دیگر هنرمندانی که تاکنون به سوء استفاده از این موضوع پرداخته‌اند توسط کمپانی سامسونگ تحت پیگرد قانونی قرار گرفته باشند، اما این مهم اولین بار است که رسانه‌ای شده و توجهات فراوانی را به سمت و سوی خود معطوف ساخته است.

منبع: Ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید