سخت‌افزار

عرضه آندروید Pie برای نسخه Fan Edition گلکسی نوت 7 تائید شد!

عرضه آندروید Pie برای نسخه Fan Edition گلکسی نوت 7 تائید شد!

اگر به خاطر داشته باشید در سال 2016، کمپانی سامسونگ نسخه هفتم تلفن همراه گلکسی نوت (نوت 7) خود را عرضه کرد، اما متأسفانه به دلیل وجود مشکلاتی در طراحی و توسعه باتری آن، گزارش‌های گسترده‌ای در خصوص آتش گرفتن و یا ترکیدن دستگاه در مدت زمان کوتاهی سطح شبکه اینترنت را انباشته و به تیتر شماره یک رسانه‌های مطرح جهان تبدیل شدند که این موضوع به جمع‌آوری مجدد واحدهای فروخته شده توسط سامسونگ منتهی شد. پس از آن کمپانی نامبرده تصمیم به رفع مشکلات موجود و سپس عرضه دوباره آن در قالب دستگاه قابل حمل دیگری تحت عنوان Fan Edition گرفت که با استقبال تقریباً معقولی از جانب طرفداران نیز مواجه شد.

اکنون برای آن دسته از افرادی که تصمیم به تهیه و خرید واحدی از تلفن همراه Fan Edition را در سر دارند، جدیدترین گزارش منتشره از جانب رسانه SamMobile نمایانگر آن است که دستگاه مذکور پیشتر در فهرست رسمی وب‌سایت WiFi Alliance ظاهر شده و مجوزهای لازمه جهت دریافت سیستم‌عامل آندروید Pie را دریافت کرده است. این مهم علاوه بر خبری خوب برای کاربران، نشانگر آن است که دستگاه مذکور از پتانسیل‌های لازمه برای دریافت نسخه  نهم سیستم‌عامل آندروید نیز برخوردار بوده و به‌زودی به‌روزرسانی‌های جدید را دریافت می‌کند.

پیشتر دانسته‌ایم در حوزه نسخه نهم سیستم‌عامل آندروید (آندروید Pie)، کمپانی سامسونگ به‌صورت رسمی به تائید عرضه به‌روزرسانی برای محصولات گلکسی +S9 ،S9 و نوت 9 در تاریخ ژانویه سال 2019 میلادی پرداخته است، اما هیچ‌گونه سخنی برای دستگاه‌های قدیمی‌تر نظیر گلکسی +S8 ،S8 و نوت 8 تاکنون به میان نیامده است، لذا وضعیت نسخه Fan Edition تلفن همراه نوت 7 نیز تا به امروز در هاله‌ای از ابهام قرار داشت.

نسخه Fan Edition تلفن همراه Note 7

هنوز مشخص نیست که علت تصمیم سامسونگ در خصوص انتشار به‌روزرسانی آندروید برای تلفن همراه مذکور عرضه آن در سال 2017 بوده و یا کمپانی سامسونگ پشتیبانی رسمی از محصولات سال 2016 خود را نیز در دستور کار قرار داده است.

منبع: Ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید