سخت‌افزار

ناپدید شدن یک‌باره پیامک‌ها، جدیدترین مشکل گریبانگیر کاربران تلفن همراه پیکسل 3

google-pixel-3-launch_01-640x320

وجود مشکلات گوناگون در هنگام عرضه دستگاه‌های جدیدی که نیازمند توجه از جانب توسعه‌دهندگان و رفع و رجوع‌های مربوطه می‌باشند آن‌چنان عجیب محسوب نمی‌شود، اما به نظر می‌رسد که این مهم در مورد دستگاه تلفن همراه پیکسل 3 از شدت بیشتری برخوردار بوده و به‌نوعی دیگر ماهیت غیرمتعارف به خود گرفته است. برخی از گزارش‌های منتشر شده از جانب دارندگان محصول مذکور حکایت از افزایش بیش از اندازه حرارت تولیدی دستگاه هنگام عملیات شارژ دوباره باتری، بستن خودکار اپلیکیشن‌های پس‌زمینه و یا مشکلات مرتبط با پایه پیکسل را تاکنون نمایانگر بوده‌اند، اکنون در جدیدترین ادعای مطرح شده توسط کاربران، به نظر می‌رسد که ناپدید گشتن پیغام‌های متنی بدون هیچ دلیل خاصی نیز باید به فهرست قبل افزوده شود.

بر طبق گزارش اخیراً منتشر شده، این مشکل پس از انتشار و نصب آخرین به‌روزرسانی ایمنی نصب شده بر روی دستگاه تلفن همراه پیکسل 3 بروز پیدا کرده است. برخی از دارندگان اظهار داشته‌اند که پیامک‌های متنی آن‌ها پس از نصب به‌روزرسانی مربوطه بدون هیچ دلیل قانع کننده‌ای در حال ناپدید شدن می‌باشند. علاوه بر آن برخی دیگر از افراد نیز از بروز رفتارهای مشابه توسط دستگاه خود شکایت کرده‌اند. برخی از گزارش‌های منتشره در رسانه‌های ردیت حکایت از صحت این موضوع داشته و به نظر می‌رسد که گستردگی آن هر دو نسخه پیکسل 3 و پیکسل 3XL را تحت پوشش درآورده است. این مهم برای آن دسته از افرادی که از پیامک‌های خود نسخه پشتیبان تهیه نکرده بوده‌اند آزاردهنده تلقی می‌شود.

پیکسل 3

بروز چنین رفتاری از جانب تلفن همراه مذکور ممکن است تماماً به وجود نوعی باگ نرم‌افزاری در اپلیکیشن Messages مرتبط باشد، اما اطمینان از این موضوع در حال حاضر میسر نبوده و هیچ‌گونه گزارشی در خصوص منبع بروز مشکل و اشاره آن به نرم‌افزار مذکور نیز تاکنون منتشر نشده است. کمپانی گوگل هنوز به تائید رسمی این مهم نپرداخته است، لذا اطلاعی از تاریخ مرتفع‌سازی آن در دست نیست.

منبع: Ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید