سخت‌افزار

کمپانی گوگل به دنبال رفع مشکلات مدیریت حافظه تلفن‌های پیکسل 3 و 3XL است

کمپانی گوگل به دنبال رفع مشکلات مدیریت حافظه تلفن‌های پیکسل 3 و 3XL است

تلفن‌های همراه پیکسل 3 و پیکسل 3XL از زمان عرضه خود تاکنون نمرات بالایی را از رسانه‌های مختلف کسب کرده‌اند، اما محصولات مذکور متأسفانه از مشکلات اولیه‌ای نیز برخوردار می‌باشند که کمپانی گوگل از زمان عرضه دستگاه‌ها تاکنون به دنبال رفع آن‌ها است. به عنوان مثال مشکلات مربوط به مدیریت حافظه محصولات مذکور چندین هفته پیش کشف و گوگل نیز اکنون به درستی آن اعتراف کرده است. کمپانی مذکور اعلام داشته است که رفع مشکل اشاره شده در هفته‌های پیشرو منتشر و در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد.

بسیاری از کاربران از مشکلات شدید مرتبط با مدیریت حافظه در تلفن همراه خود شکایت کرده‌اند. برخی از مصرف‌کنندگان اظهار داشته‌اند که هنگام تغییر نرم‌افزار مورد استفاده، اپلیکیشن با عنایت به مشکلات موجود مجدداً مورد بارگذاری قرار می‌گیرد که این خود به عدم اجرای ادامه نشست قبلی و از بین رفتن برخی از اطلاعات منتهی می‌شود.

این مهم در حالت کلی بدان معنی است که نرم‌افزارهای مرتبط با اولویت بندی مدیریت حافظه تلفن‌های همراه پیکسل 3 و پیکسل 3XL از حساسیت بالایی برخوردار بوده و لذا کمپانی گوگل باید درصدد بهبود بیشتر آن جهت جلوگیری از بستن خودکار اپلیکیشن‌های موجود در پس‌زمینه ویندوز برآید؛ در غیر این صورت اجرای قابلیت‌های چند وظیفه‌ای بر روی محصولات اشاره شده به‌نوعی کاملاً از بین می‌رود که با توجه به توان آن‌ها به‌نوعی بسیار غیر مبارک تلقی می‌شود.

کمپانی گوگل در طی خبری به‌صورت رسمی اعلام کرده است که به دنبال رفع مشکل مدیریت حافظه در هفته‌های پیشرو است. هنوز تاریخ مشخصی جهت عرضه رفع مشکلات مربوطه و دسترسی به آن از جانب کمپانی مذکور مشخص نشده است، اما تائید آن به عنوان مشکلی در قالب دستگاه و تلاش جهت رفع خود می‌تواند اقدامی قابل ستایش از جانب کمپانی محسوب شود.

مشکل مدیریت حافظه تلفن همراه پیکسل 3

تلفن‌های همراه پیکسل 3 و پیکسل 3XL به‌نوعی در قالب محصولات پرچم‌دار کمپانی گوگل طبقه‌بندی شده و لذا دسترسی کاربران به بستری عاری از هرگونه مشکل و کسب تجربه‌ای ناب به‌نوعی ضروری به شمار می‌رود.

منبع: Ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید